Klacht ASR Nederland: ASR onderhoud in Leidsche Rijn Centrum lost geen problemen op.

Reza

Ik heb een woning van ASR Vastgoed gekocht in Leidsche Rijn. Een sleutelset ben ik kwijt, ben al 6 maanden met VVE en ASR in gesprek om een set sleutels te bestellen. Ik wordt al 6 maanden van het kasje naar de muur gestuurd. Niemand bij ASR weet feitelijk hoe ik sleutels kan bestellen. Er zit een certificaat op de sleutel daarom kan het niet zomaar via een sleutelmaker. Ik wordt al 5 keer van VVE naar ASR helpdesk, naar technische manager, sleutelmaker en weer terug doorverwezen. niemand lost het op en de reactietijd is erg lang.

een set sleutels laten maken voor de toegangsdeur van het gebouw zodat ik en mijn kinderen ieder de fietsenstalling binnen kan komen.

ASR Nederland
    Gisteren had u contact met de klachtbehandelaar van a.s.r. over het leveren van een extra set sleutels.
    Dat deze situatie voor u vervelend is begrijpen wij. Over uw klacht is door a.s.r. contact opgenomen met de leverancier van de sleutels. Zodra de locatie van de certificaten is achterhaald worden de sleutels besteld. U ontving een voorgangsbericht via de e-mail.
    De klachtbehandelaar van a.s.r. volgt de oplossing van uw klacht en houdt u hiervan op de hoogte.
    Met vriendelijke groet, a.s.r. real estate

Ook een klacht indienen over ASR Nederland?