Opgelost door ASR Nederland: ASR vitality past voorwaarden aan

sad Opgelost
Jk@45

ASR Vitality past abrupt de voorwaarden aan. 2 dagen na de communicatie wordt het al aangepast. De doelen gaan omhoog en de beloningen gaan gelijk naar beneden. Hierdoor zijn opgebouwde tegoeden ineens minder waard. Opzeggen moet met 30 dagen opzegtermijn terwijl ASR dus gelijk mag wijzigen. In reactie geeft ASR aan dat ze mensen willen motiveren meer te bewegen maar je kunt nooit meer punten verdienen dan het max. van de hoogste activiteit. Hierdoor is het bijna onmogelijk geworden. Daarnaast blijft het maandbedrag gelijk..

De voorwaarden niet zo abrupt aanpassen, waardoor je geen mogelijkheid hebt om het netjes af te ronden onder de oude voorwaarden of om gelijk op te zeggen.

Jk@45
    De lijnen van ASR op zowel klachtenkompas, Twitter als whats app zijn helemaal stil. Geen enkele reactie op hun handelen.
    ASR Nederland
    Bedankt voor je klacht. Op 5 november hebben wij de ontvangst van je klacht bevestigd. We doen ons best om binnen de gestelde termijn te reageren. Dit betekent dat onze klachtbehandelaar uiterlijk morgen telefonisch contact met je opneemt om je klacht verder te bespreken. Vriendelijke groet, a.s.r. Vitality
    ASR Nederland
    Onze klachtbehandelaar heeft inmiddels met je gesproken over je klacht. Je hebt aangegeven waar je problemen mee hebt rondom het wijzigen van het Vitality-programma. Dat begrijpen wij. De klachtbehandelaar heeft met je meegedacht over alternatieve activiteiten om toch voldoende punten te behalen en zal op een later moment telefonisch contact met je opnemen om te kijken of het toch lukt om de benodigde punten op die manier te verdienen. Wij stellen voor de dialoog hier op Klachtenkompas te sluiten. Vriendelijke groet, a.s.r. Vitality

Jk@45
De reactie op de klacht klopt helemaal niet. Ik heb een prima gesprek gehad met de klachtenbehandeling maar nooit gesproken over de punten. Is voor mij namelijk geen issue. Het evt sneller opzeggen is wel besproken en dat zou voor mij wel een oplossing zijn echter hier hebben ze nog steeds niet de beloofde bevestiging van gestuurd.

Ook een klacht indienen over ASR Nederland?