Klacht ASR Nederland: ASR wijzigt vergoedingen bij overname Ditzo

Klachtnummer
# 674836
Gebruiker
Henry#71
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Mondhygienist word ineens niet vergoed door ASR, bij Ditzo duidelijk dat deze voor 75% vergoed werd, heb hier zelfs nog bewijs van toen ik de polis afsloot. Uit 'coulance kan ik een hogere verzekering nemen met terugwerkende kracht te betalen uiteraard. Ik heb voor Ditzo gekozen en niet voor ASR en het kan niet zo zijn dat door plotselinge overname de vergoedingen veranderen. Ook zou het te maken hebben met M en T codes. Onzin! Mondhygiënist hoort gewoon vergoed te worden als dat in de polis staat!

Gewenste oplossing

Ik wil dat ASR haar afspraak nakomt dat er voor mij als klant niets zou wijzigen met de overname van Ditzo
Ik wil dat ASR mijn rekening afhandeld volgens de voorwaarden die Ditzo aan mij heeft beloofd!

5 reacties

  1. Auteur
    ASR Nederland
    Datum
    Onze klachtbehandelaar heeft met u gesproken en uitgelegd dat de coulanceregeling al eerder liep en los staat van de naamswijziging. Verder heeft zij nog een inhoudelijke toelichting gegeven. U ontvangt daarover nog een e-mail waarna u hopelijk een goed besluit kunt nemen. Vriendelijke groet, a.s.r. Ik kies zelf
  2. Auteur
    Henry#71
    Datum
    Er staat duidelijk dat de mondhygiënist 75% wordt vergoed. Of er nu een T of een W code ingediend wordt bij jullie moet geen verschil uitmaken want beide wordt door de mondhygiënist uitgevoerd. Ik heb geen keuze gehad uit codes maar ik heb gekozen voor mondhygiënist zoals duidelijk beschreven staat.
  3. Auteur
    ASR Nederland
    Datum
    U en de klachtbehandelaar hebben elkaar nog een keer gesproken en afspraken gemaakt over het vervolg. Vriendelijke groet, a.s.r. Ik kies zelf
  4. Auteur
    ASR Nederland
    Datum
    De klachtbehandelaar heeft nog de laatste zaken rondom uw klacht met u afgestemd. Wij zijn benieuwd of onze klachtbehandelaar de klacht goed voor u heeft opgelost. Vriendelijke groet, a.s.r. Ik kies zelf
  5. Auteur
    ASR Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Uw klacht is in overleg met u opgelost en met u is afgesproken om de klacht te sluiten.
    Met vriendelijke groet, a.s.r.

Ook een klacht indienen over ASR Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen