Opgelost door ASR Nederland: ASR wil a-codering BKR niet verwijderen na schone lei wsnp

jb

Wij hebben ca 10 jaar gelden als klant van AMEV een doorlopend krediet afgesloten. In 2003 hebben wij als gevolg van een zakelijk faillissement gebruik moeten maken van wsnp. De rechtbank heeft ons een schone lei verleend. AMEV, heeft de vordering uit handen gegeven aan Unisolve. Dit is een incassobureau. Deze willen ondanks de schone lei de achterstandsnotering bij BKR niet verwijderen. Behalve als wij alsnog de vermeende vordering betalen. Deze incasseerder stelt zichzelf boven de wet en andere voormalige schuldeisers. Wij zijn inmiddels al jaren in rustiger vaarwater gekomen en willen een huis kopen. Met de achterstandsnotering bij BKR is dit onmogelijk. Als voormalig klant van ASR de opdracht van het incassobureau moet intrekken en verantwoordelijkheid moet nemen en de voormalige klant een toekomst met gunnen op de manier zoals dit bedoeld is met de wettelijke schuldhulpverlening. Mensen verdienen nadat ze gestruikeld zijn een tweede kans. Ik heb diverse e-mails al verzonden

Wij zijn tevreden als ASR ervoor zorgt dat de achterstandscodering bij BKR verwijderd wordt en dat ASR daar de regie in neemt om daarvoor te zorgen omdat ik klant van AMEV/ASR ben (geweest) in plaats van te verwijzen naar het incassobureau. (het incassobureau wil immers geen medewerking verlenen) Wij zijn tevreden als ASR er voor zorgt dat wij na gebruikt gemaakt te hebben van de wettelijke schuldhulp verlening een nieuwe start kunnen maken en daarbij geen hinder ervaren van een vordering van ASR waarover de rechter de schone lei heeft uitgesproken

ASR Nederland
    Vandaag hebben wij u gebeld. Deze situatie is voor u heel onprettig, dat begrijpen wij. U hebt een hypotheek bij Direktbank. Uw verzoek is daarom daar in behandeling.
    jb
    ASR heeft inderdaad gebeld en aangegeven iets te willen doen, maar aan een ander probleem, tevens met ASR. Het hierboven beschreven probleem schuiven ze af omdat het geen onderdeel (meer) uitmaakt van het bedrijf.Dit is iets wat nog steeds niet helder is bij mij:Ik heb destijds een doorlopend krediet afgesloten bij AMEV
    AMEV is of was op dat moment FORTIS.
    FORTIS heette op een gegeven moment FORTIS ASRdus ik denk dat het JUIST is dat ik mijn klacht neerleg bij ASR
    ASR Nederland
    Gisteren hebben wij weer met u gebeld. Wij willen het probleem uiteraard niet afschuiven, maar zijn niet gemachtigd de codering te verwijderen.
    U bent hierover nu met de geldverstrekkers Direktbank en Credifrance in gesprek om tot een oplossing te komen.
    Wij sluiten uw klacht.
    jb
    Ik ben het niet eens dat U het van zich afschuift,
    nogmaals ik het een product afgesloten bij AMEV.
    Wegens overname en crisis bestaat AMEV niet meer in haar hoedanigheid, maar als ik AMEV in toets op GOOGLE komt als eerste zoekresultaat (niet gesponsord) ASR.
    Dus als ik een probleem heb met de afwikkeling van een bij AMEV afgesloten product lijkt het niet meer dan aannelijk dat ik bij ASR aanklop.
    Ik vroeg U de regie hierin nemen,
    ASR Nederland
    Afgelopen woensdag hebben wij u nog aan de telefoon gehad over uw klacht. Wij hopen dat u snel wat hoort van de Direktbank, die de codering heeft geplaatst. Met vriendelijke groet,
    a.s.r.
    jb
    ik ben het nog steeds niet eens met het door-schuif-systeem, mijn probleem is nog steeds niet opgelost, ik probeer het maar bij directbank

Ook een klacht indienen over ASR Nederland?