Klacht ASR Nederland: beeindiging uitkering arbeidsongeschiktheidsverzekering

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 7245
Gebruiker
Dmct van veggel
Datum
7 reacties

Details

De klacht

reeds 3 jaar lang ontving u uitkering op arbeidsongeschiktheidsverzekering op basis van mijn klachten en beperkingen.
in deze tijd is uitsluitend gecommuniceerd over het vast laten stellen van een ziekte die de klachten kon verklaren. Toen dit eindelijk na 3 jaar werd vast gesteld, namelijk fibromyalgie, werden de feiten omgedraaid. Namelijk; er moeten nu beperkingen worden vast gesteld.

terwijl dit nooit een issue is geweest of uberhauot ter sprake is gekomen,en de arbeidsdeskundige mij op basis van beperkingen 100% arbeidsongeschikt heeft verklaard voor het werk als stucadoor in volle omgang. wat destijds ook is geaccepteerd door asr als reden voor uitkering. De opmerking die er bij geplaatst werd was dat er wel een ziekte vast gesteld moest worden die de klachten kon verklaren. dus de beperkingen werden nog steeds geaccepteerd. tot diagnose fibromyalgie dus. Daardoor onterecht geen uitkering meer en geen inkomsten meer. omdat werken door de ziekte niet meer mogelijk is.

De oplossing

herstellen uitkering tot 100% met terug werkende kracht

7 reacties

  1. Auteur
    ASR Nederland
    Datum
    Geachte heer Van Veggel,Bedankt voor uw klacht. Onze klachtenprocedure is inmiddels gestart. Omdat wij uw klacht ook per brief hebben ontvangen, reageren wij rechtstreeks naar u in plaats van via dit forum. Wij sluiten daarom deze klacht op Klachtenkompas.U ontvangt binnen een week een brief met onze reactie.Vriendelijke groeten,
    ASR
  2. Auteur
    Dmct van veggel
    Datum
    belachelijke brief slaat totaal nergens op.
    ik word geacht te kunnen werken terwijl al 3 jaar blijkt dit ik dit niet meer kan. en hier dus ook voorverzekerd zou moeten zijn.
    \
    bedankt voor het kapot maken van mijn leven, kan straks niet eens voor ons kindje zorgen door de pijnen die er bovenop komen na het werken met alle gevolgen van dien!
  3. Auteur
    Dmct van veggel
    Datum
    ik wil graag een dagje met jullie ruilenik geen pijn meer en jullie alle pijn en ellende die ik heb
    kijken wat je dan zegt.ik kan het niet meer!!!! ik ga kapot van de pijn! lig nu ook weer plat.
    kan niet staan lopen zitten liggen. ben alweer 31 uur wakker door de pijn.
    maar volgens jullie moet ik me maar niet aanstellen.ik kan het niet!!!!!!! de pijn is ondragelijk na werken enige wat helpt is rust en gedoseerd!!!! wat niet gaat als stucadoor
  4. Auteur
    Dmct van veggel
    Datum
    om op de polis terug te komen waar jullie ook elke keer naar refereren.
    mijn klachten ( en de beperkingen die deze veroorzaken ) staan volledig in relatie tot de ziekte die is vast gesteld.
    dat de beperkingen verder niet zijn vast te stellen staat hier los van.
    immers ben ik reeds 3 jaar op basis van klachten afgekeurd.en is de ziekte medisch objectief vast gesteld.
  5. Auteur
    Dmct van veggel
    Datum
    en hoezo heeft de arbeidsdeskundige mij beoordeeld?
    deze gaf aan te weinig informatie hebben gehad van jullie en daarom mij niet kon beoordelen.hij gaf in het gesprek zelfs aan dat ik op basis van het vorige rapport volledig arbeidsongeschikt geacht word door hem.
    dat hij niet zag dat ik weer aan het werk kon omdat ik dit anders allang had gedaan omdat ik geen reden heb om thuis te zitten en niks te doen.
    hier is alleen niks van terug te vinden in rapportage
  6. Auteur
    ASR Nederland
    Datum
    Geachte heer Van Veggel,Uw reactie op Klachtenkompas hebben wij gelezen. U ontvangt persoonlijk van ons een reactie en niet via dit forum.Vriendelijke groeten,
    ASR
  7. Auteur
    Dmct van veggel
    Datum
    wederom word er om iets gevraagd wat allang duidelijk is

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dmct van veggel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ASR Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen