Klacht ASR Nederland: beeindiging uitkering arbeidsongeschiktheidsverzekering

Dmct van veggel

reeds 3 jaar lang ontving u uitkering op arbeidsongeschiktheidsverzekering op basis van mijn klachten en beperkingen.
in deze tijd is uitsluitend gecommuniceerd over het vast laten stellen van een ziekte die de klachten kon verklaren. Toen dit eindelijk na 3 jaar werd vast gesteld, namelijk fibromyalgie, werden de feiten omgedraaid. Namelijk; er moeten nu beperkingen worden vast gesteld.

terwijl dit nooit een issue is geweest of uberhauot ter sprake is gekomen,en de arbeidsdeskundige mij op basis van beperkingen 100% arbeidsongeschikt heeft verklaard voor het werk als stucadoor in volle omgang. wat destijds ook is geaccepteerd door asr als reden voor uitkering. De opmerking die er bij geplaatst werd was dat er wel een ziekte vast gesteld moest worden die de klachten kon verklaren. dus de beperkingen werden nog steeds geaccepteerd. tot diagnose fibromyalgie dus. Daardoor onterecht geen uitkering meer en geen inkomsten meer. omdat werken door de ziekte niet meer mogelijk is.

herstellen uitkering tot 100% met terug werkende kracht

ASR Nederland
    Geachte heer Van Veggel,Bedankt voor uw klacht. Onze klachtenprocedure is inmiddels gestart. Omdat wij uw klacht ook per brief hebben ontvangen, reageren wij rechtstreeks naar u in plaats van via dit forum. Wij sluiten daarom deze klacht op Klachtenkompas.U ontvangt binnen een week een brief met onze reactie.Vriendelijke groeten,
    ASR
    Dmct van veggel
    belachelijke brief slaat totaal nergens op.
    ik word geacht te kunnen werken terwijl al 3 jaar blijkt dit ik dit niet meer kan. en hier dus ook voorverzekerd zou moeten zijn.
    \
    bedankt voor het kapot maken van mijn leven, kan straks niet eens voor ons kindje zorgen door de pijnen die er bovenop komen na het werken met alle gevolgen van dien!
    Dmct van veggel
    ik wil graag een dagje met jullie ruilenik geen pijn meer en jullie alle pijn en ellende die ik heb
    kijken wat je dan zegt.ik kan het niet meer!!!! ik ga kapot van de pijn! lig nu ook weer plat.
    kan niet staan lopen zitten liggen. ben alweer 31 uur wakker door de pijn.
    maar volgens jullie moet ik me maar niet aanstellen.ik kan het niet!!!!!!! de pijn is ondragelijk na werken enige wat helpt is rust en gedoseerd!!!! wat niet gaat als stucadoor
    Dmct van veggel
    om op de polis terug te komen waar jullie ook elke keer naar refereren.
    mijn klachten ( en de beperkingen die deze veroorzaken ) staan volledig in relatie tot de ziekte die is vast gesteld.
    dat de beperkingen verder niet zijn vast te stellen staat hier los van.
    immers ben ik reeds 3 jaar op basis van klachten afgekeurd.en is de ziekte medisch objectief vast gesteld.
    Dmct van veggel
    en hoezo heeft de arbeidsdeskundige mij beoordeeld?
    deze gaf aan te weinig informatie hebben gehad van jullie en daarom mij niet kon beoordelen.hij gaf in het gesprek zelfs aan dat ik op basis van het vorige rapport volledig arbeidsongeschikt geacht word door hem.
    dat hij niet zag dat ik weer aan het werk kon omdat ik dit anders allang had gedaan omdat ik geen reden heb om thuis te zitten en niks te doen.
    hier is alleen niks van terug te vinden in rapportage
    ASR Nederland
    Geachte heer Van Veggel,Uw reactie op Klachtenkompas hebben wij gelezen. U ontvangt persoonlijk van ons een reactie en niet via dit forum.Vriendelijke groeten,
    ASR
    Dmct van veggel
    wederom word er om iets gevraagd wat allang duidelijk is

Dmct van veggel

Ook een klacht indienen over ASR Nederland?