Opgelost door ASR Nederland: Betreft: levensverzekering met eindprogressie. Polisnummer 010922842.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 24835
Gebruiker
Honhoff
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wij hebben ongeveer 20 jaar geleden bovenstaande verzekering afgesloten, destijds was dat AMEV, maar dat is nu ASR.

Op 19 februari heb ik een brief gestuurd dat ik graag informatie wil over de polis.
Wat op dit moment de eindprogressie is van deze levensverzekering. Geen antwoord
gekregen.
Op 22 maart heb ik opnieuw een brief gestuurd aan de heer G.C. Mattu, directeur Leven.
Tot nu toe geen enkele reactie ontvangen.

De volgenden stap een aangetekende brief?

De oplossing

Graag wil ik een brief ontvangen met een eindprogressie van deze levensverzekering.

2 reacties

  1. Auteur
    ASR Nederland
    Datum
    Geachte mevrouw Honhoff,Wij hebben contact met u opgenomen. In ons administratiesysteem stond nog uw oude adres. Daar is de reactie op uw brieven naartoe gestuurd. Dit hebben wij met u besproken. Inmiddels is er een brief onderweg naar uw huidige adres.Met vriendelijke groet,
    a.s.r.
  2. Auteur
    Honhoff
    Datum
    Telefonisch contact gehad. Is besprokenn. Ik heb inmiddels de brief ontvangen op het goede adres.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Honhoff
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ASR Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen