Opgelost door ASR Nederland: Betreft: levensverzekering met eindprogressie. Polisnummer 010922842.

Honhoff

Wij hebben ongeveer 20 jaar geleden bovenstaande verzekering afgesloten, destijds was dat AMEV, maar dat is nu ASR.

Op 19 februari heb ik een brief gestuurd dat ik graag informatie wil over de polis.
Wat op dit moment de eindprogressie is van deze levensverzekering. Geen antwoord
gekregen.
Op 22 maart heb ik opnieuw een brief gestuurd aan de heer G.C. Mattu, directeur Leven.
Tot nu toe geen enkele reactie ontvangen.

De volgenden stap een aangetekende brief?

Graag wil ik een brief ontvangen met een eindprogressie van deze levensverzekering.

ASR Nederland
    Geachte mevrouw Honhoff,Wij hebben contact met u opgenomen. In ons administratiesysteem stond nog uw oude adres. Daar is de reactie op uw brieven naartoe gestuurd. Dit hebben wij met u besproken. Inmiddels is er een brief onderweg naar uw huidige adres.Met vriendelijke groet,
    a.s.r.
    Honhoff
    Telefonisch contact gehad. Is besprokenn. Ik heb inmiddels de brief ontvangen op het goede adres.

Honhoff

Ook een klacht indienen over ASR Nederland?