Klacht ASR Nederland: geld terug storten

aappas

Ik heb een tijd geleden mijn jaarlijkste kosten moeten betalen voor mijn brommer verzekering ik heb dit gedaan maar vervolgens storten hun het terug aangezien ik op mijn bank kijk als geld versturen moet en niet tussendoor heb jk deze terug storting gemist . nu een tijd later heb ik een boete van politie omdat mijn brommer niet verzekerd is ik zoek alles uit en kwam toen tot de conclusie dat mijn geld terug gekomen was!
Na een heel erg onduidelijk gEsprrek met een man van asr is mij verteld dat ik een email moest sturen naar hun met mijn klacht erin en hun zouden het gaan oplossen nou niet dus ik heb een email adres gekregen waar geen ruk van klopt hun mij helpen nou nee hoor vervolgens zoek ik op het internet naar een adres om mijn mail naar te versturen de man die il sprak zei mij dat ik het naar de debiteuren moest sturen geen mail adres te vinden van deze lui . mvg aaron passchier

Ik ga door met dit tot ik mijn orginele bedrag van mijn verzelering heb mogen betalen en ik het geld van mijn boete die ik heb moeten betalen terug heb.

ASR Nederland
    Uw klacht hebben wij in behandeling genomen. Met vriendelijke groet,
    ASR Nederland
    Wij hebben met u gesproken. Uw verzoek gaan wij opnieuw beoordelen. U stuurt hiervoor nog aanvullende stukken.Met vriendelijke groet,
    ASR Nederland
    Wij hebben nog een keer met u gebeld. Wilt u de aanvullende stukken aan ons sturen? Dan kunnen wij uw verzoek verder behandelen. Vriendelijke groet,
    ASR Nederland
    Helaas reageert u niet op ons verzoek de aanvullende documenten op te sturen.
    Maandag 26 januari 2015 sluiten wij helaas uw klacht als wij niets ontvangen.
    ASR Nederland
    Omdat wij zonder aanvullende documenten uw verzoek niet opnieuw kunnen beoordelen, sluiten wij uw klacht. Uiteraard kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet,
    a.s.r.

Ook een klacht indienen over ASR Nederland?