Klacht ASR Nederland: ik ben de dupe van hun nalatigheid, waar je al jaren mee bezig bent.

. Gebruiker1536662319

ik heb sinds 1998 een aov bij asr , heb veel gedonder gehad met asr en blijkt de geschiedenis te herhalen. ik betaal 10 jaar geen premie. en kreeg in 2013 een arbeidsdeskundige op visite, zij bepaalde dat ik op het einde van het jaar aan het werk moest zijn. de opvolgende maand de uitkering gehalveerd. 3 maanden later het plan van aanpak en daar stond in dat ik eigenlijk al 3 maanden aan het werk moest zijn. ben daar tegen in gegaan en werdt voor 60% afgekeurd door 2 arbeids deskundige die mij meteen lieten weten dat het nooit 80/ !00% wordt. ik hoorde als gevolg daarop niks. maanden later kreeg ik acceptgiros met premie betalingen van 3 4 5 6 maanden in een keer. vaak mijn bezwaar duidelijk gemaakt aan asr . uiteindelijk via de das incasso tot een rechtzitting laten komen en deze heb ik gewonnen in 2018 met u bent asr nihil verschuldigd. daar ik 3,5 jaar niks meer vernomen van asr tot de eerste lockdown ivm covid 19 virus. kreeg ik een schrijven of ze informatie van de huisarts konden vragen. tuurlijk mijn situatie verbetert niet, verslechterd alleen maar. er strijken weer een paar maanden over heen en plots komt er een schrijven van asr. ik zou de premie met ingang januari terug moeten betalen van 1 januari 2020. als volgt elke maand 698 te voldoen. ik heb gelijk mijn bezwaar gemaakt. de rechter had in 2018 de uitspraak gedaan dat ik asr nihil verschuldigd was. daarop kreeg ik een schrijven dat het klopt dat hun mij alles moesten kwijtschelden. en dat de verzekering geroyeerd was, en nu weer hersteld was en dat ik moest betalen vanaf 1 juni 2021. vreemd toch. een heel jaar werd weer weggestreept. . vanaf dat moment krijg ik weer het incasso bureau op mijn nek. ook kreeg ik in augustus een nieuw polis blad met 2 nieuwe voorwaarden er in die nergens terug te vinden is. ik heb geen nieuwe verzekering afgesloten mijn verzekering is nooit geroyeerd geweest en de rechter heeft bepaald dat ik asr nihil verschuldigd ben. mijn gezondheid is in de jaren dat ik met asr bezig ben dermate verslechterd door stress en spanning wat deze verzekering met zich meebrengt dat ik nood gedwongen mijjn zaak locatie heb gesloten en voor 10% nog maar mijn werk kan doen vanuit thuis. ik heb nog weinig vertrouwen in deze verzekering. ik zie mij genoodzaakt om de rechter weer te laten bepalen.

dat asr eindelijk gehoor geeft dat de rechter heeft bepaald dat ik nihil verschuldigd ben.
dat asr het incasso bureau terug trekt.
dat asr mijn oude polis sinds 1998 hersteld , omdat ik niet een nieuwe polis heb aangevraagd met voorwaardes die nergens terug te vinden zijn.
ophouden met dreigen dat het consequenties heeft voor mijn verzekering.

beste,

ik heb een klacht ingediend, geen enkele reactie van jullie kant.
    ASR Nederland
    Gisteren ontving u van onze klachtbehandelaar een digitale brief met bijgevoegd polisvoorwaarden. In de brief gaan wij in op uw klacht. U koos ervoor om uw verzekering voort te zetten. Per 27-07-2021 brengen wij daarom weer premie bij u in rekening. Een uitleg leest u ook in onze brief van 16-07-2021. Heeft u toch nog vragen? Dan kunt u contact opnemen met de klachtbehandelaar. De dialoog hier op Klachtenkompas sluiten wij. Vriendelijke groet, a.s.r.

. Gebruiker1536662319
Beste, Ik heb er niet voor gekozen om mijn verzekering voort te zetten. Het ergste hij is nooit geroyeerd. U duwt mij een verzekering in de maag met nieuwe voorwaardes. Ik heb een rechtszaak van u gewonnen en daar als volgt bijna 4 jaar niks meer van jullie vernomen. En dan opeens dit ?

Ook een klacht indienen over ASR Nederland?