Klacht ASR Nederland: KLACHT: PENSIOENKAPITAAL - GEEN INFORMATIE -

G.J. Nijenhuis

brief 25.06.12 - pensioenkapitaal opgebouwd - komt binnenkort bericht over aanwending.
02.08.12 - met pensioen! geen bericht. Contact opgenomen, diverse keren, e-mail, telefoon. geen of onjuiste feedback. Begin september niets gehoord, weer diverse keren zonder resultaat contact opgenomen. Ook rechtstreeks klacht ingediend. 20.09.12 accountbeheerder gesproken, 1000 excuses, had niet mogen gebeuren, regel het onmiddellijk. 01.10.12 nog niets gehoord, weer gebeld. Wie was u ook al weer? o ja, ik weet het weer, maak er direct werk van, doe het desnoods zelf, maar zeker vandaag. 02.10.12 niet gehoord, weer e-mail gestuurd. Geen reactie tot nu, avond van 02.10.12.
Ben nu inmiddels 2 maanden met pensioen en nog steeds geen bericht. ik ben niet lastig maar ik wel nu wel eens weten waar ik recht op heb.

Ik wil weten waar ik aan toe ben, ik verwacht ook dat ik teruggebeld wordt als dat wordt gezegd. Ik verwacht ook dat ik informatie krijg als mij die toegezegd wordt.
Ik wil ook weten, omdat ik al 2 maanden met pensioen ben, welke compensatie ik krijg voor de inmiddels 2 verloren maanden (dat worden er zeker 3 en mogelijk zelfs meer).

ASR Nederland
    Geachte heer Nijenhuis, Uw klacht op Klachtenkompas hebben wij gelezen. Voor de betreffende pensioenuitkering hebt u een offerte bij ons opgevraagd. Door een misverstand was deze helaas nog niet aan u verstuurd. Onze excuses daarvoor. Wij hebben de offerte inmiddels per e-mail aan u toegezonden en nemen binnenkort nog contact met u op. Vriendelijke groeten,
    ASR

Ook een klacht indienen over ASR Nederland?