Opgelost door ASR Nederland: Misleidend polisblad ORV

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 497608
Gebruiker
eejvankampen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij het voortijdig stopzetten van mijn overlijdensrisicoverzekering staat op het polisblad een bedrag vermeld dat wordt uitgkekeerd bij stopzetten. Netjes per datum. Echter staat hier NIET vermeld dat er 100 euro administratiekosten worden berekend. Pure misleiding!

De oplossing

Geen klanten meer misleiden. En liefst zou ik het bedrag dat vermeld staat op het polisblad uitgekeerd krijgen.

1 reactie

  1. Auteur
    ASR Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Dat u zich benadeeld voelt vinden wij vervelend.
    Vandaag hebben wij telefonisch contact met u gehad en daarbij tekst en uitleg gegeven als ook een oplossing aangeboden.
    U gaf aan tevreden te zijn met onze uitleg en oplossing.
    a.s.r. vindt het fijn dat de klacht met u gezamenlijk is opgelost.
    Met vriendelijke groet, a.s.r.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
eejvankampen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nadat een medewerker van ASR opnieuw naar mijn zaak heeft gekeken is deze met een passende oplossing gekomen. Klacht naar volle tevredenheid afgehandeld. Top!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ASR Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen