Klacht ASR Nederland: Niet te vinden oude polis

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 501521
Gebruiker
Han
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Eerste begr.polis bij de 1e Hollandsche Generali. Nu ASR? Ardanta ik weet t niet meer Kleine polis van 500 gulden mijn vrouw is inmiddels overleden maar nooit post of veranderingen overname s nooit een melding gehad, bij wie moet ik nu terecht? Vast bedankt Han pastor

De oplossing

De nw polishouder ik weet t niet?!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

ASR Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Han
Datum
Uiteindelijke oplossing
wij voerden 53 jr een huishouden en een eo bankrek. 50 jr getrouwd en een bewijslast die ik moet overleggen in 5 fout voor Voor 230 euro weer een hele bewijslast opsturen en ik heb al zoveel papieren ingevullen na m'n vrouw dr crematie ppppfffff zelfde bankrek. Verkl.enz. bedankt
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over ASR Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen