Opgelost door ASR Nederland: Onterechte betaalclaims van verzekerde

N. In der Maur

Omdat mijn moeder overleed in mei 2015 heb ik dat gemeld bij ASR omdat zij daar verzekerd was. Mijn vader werkte daar ook 45 jaar (heette toen nog De Utrecht en Amev, later Fortis en ASR haar verzekeringen bij ASR .
Ondanks telefonische benadering en mail, vanaf mei 2016, toen er geld was geïncasseerd, krijg ik nog steeds voor het jaar 2016 betalingsaanmaningen, nu ook brieven van een incassobureau.
Vanochtend heb ik het klachtenbureau van ASR ingeschakeld en lijkt hun aktiviteit eindelijk van start te gaan. Ook voor het eerst excuses aangeboden.....
De overlijdens berichten voor ziektekostenverz. De Amersfoortse (dochterbedrijf) en ASR gingen 20-05-2015!!! de deur uit.

Eindelijk gerichte actie om alle aanmaningen te stoppen.Die komen ook nog op het opgeheven adres.Hoewel ik dat ook al minstens 4 keer doorgaf.
Wat een dommekrachten werken daar bij de administratie, want daar gaat het fout.

ASR Nederland
    Uw klacht is inderdaad opgepakt en wij begrijpen hoe verdrietig en vervelend de situatie voor u is. Onze excuses dat de beeindiging van het verzekeringspakket niet juist verwerkt is. Wij hebben dit nu verder in gang gezet en vanmorgen nog met u gesproken over de verdere afwikkeling. Vriendelijke groet, a.s.r.
    N. In der Maur
    ASR heeft nu besluitvaardig en begripvol gehandeld na mijn serieuze klacht.
    Er is mij verzekerd dat het verzekeringspakket van mijn in 2015 overleden moeder nu overal uit het systeem is gehaald en worden wij niet meer lastig gevallen met betalingsherinneringen en incassobureau m.b.t. verzekeringen in 2016 . Dit had niet mogen gebeuren.
    ASR Nederland
    Wij proberen nog met u in contact te komen om samen met u tot een afronding van uw klacht te komen. Vriendelijke groet, a.s.r.
    ASR Nederland
    Uw klachtbehandelaar heeft nog met u gesproken en stapsgewijs uw aanmerkingen met u doorgenomen. Hij heeft aangegeven wat wij verbeteren naar aanleiding van uw ervaringen. Dat wat er mis is gegaan vinden wij echt heel spijtig, maar we hopen dat uw klachtbehandelaar het toch enigzins goed heeft kunnen maken. Vriendelijke groeten, a.s.r.
    N. In der Maur
    Ondanks het feit dat ik na klacht weer inadequate standaard brief ontving, en de administratie weer fouten maakte. Men belooft beterschap....

N. In der Maur

Ook een klacht indienen over ASR Nederland?