Klacht ASR Nederland: Ook ik heb een beleggingsverzekering bij ASR en willen graag aansluiten bij de rest van de gedupeerden.

Klachtnummer
# 161918
Gebruiker
Gerard
Datum
8 reacties

Details

De klacht

ASR doet hier heel vaag over en slaat mij (telefonisch) met allemaal "vaktaal" om de orde en dat afkopen in principe niet haalbaar is omdat de kosten vrijwel hoger uitpakken als de baten.
Ik voel me (net als vele anderen) zwaar besodemieterd en wil gewoon mijn geld!

De oplossing

Geld terug, en dan bedoel ik geen fooitje oid!

8 reacties

  1. Auteur
    ASR Nederland
    Datum
    Wij hebben uw klacht opgepakt en u een ontvangstbevestiging gestuurd. Met vriendelijke groet, a.s.r.
  2. Auteur
    ASR Nederland
    Datum
    Wij vinden het vervelend dat u zich benadeelt voelt.Vandaag hebben wij u gebeld. In het gesprek gaven wij uitleg over uw verzekering en waarom inhoudingen bij afkoop plaatsvinden. U ontvangt documenten van ons en wij spraken af dat u deze doorneemt en voor vragen contact opneemt met de klachtbehandelaar.
  3. Auteur
    Gerard
    Datum
    ASR heeft zeer snel gereageerd en dus telefonisch contact met me opgenomen en ook de gevraagde bescheiden zeer snel toegestuurd. Nu ga ik het verder uit (laten) zoeken om er achter te komen wat er eventueel "scheef" zit en om er financieel zo goed mogelijk uit te komen. Dus wordt vervolgd.
  4. Auteur
    ASR Nederland
    Datum
    a.s.r. wacht uw reactie nu verder af.
    Met vriendelijke groet, a.s.r.
  5. Auteur
    ASR Nederland
    Datum
    Wij zijn nog steeds in afwachting van uw reactie. In de loop van volgende week nemen wij sowieso weer even contact met u op.
    Vriendelijke groet, a.s.r.
  6. Auteur
    ASR Nederland
    Datum
    Wij hebben zojuist een bericht ingesproken op uw voicemail. Vriendelijke groet, a.s.r.
  7. Auteur
    ASR Nederland
    Datum
    Wij hebben u vandaag een brief gestuurd waarin wij aangeven dat we een aantal keren, helaas tevergeefs, geprobeerd hebben met u te spreken. Het kan zijn dat u nog geen kans hebt gehad om te reageren of dat uw vragen volledig zijn beantwoord. Zonder tegenbericht sluiten wij uw klacht op vrijdag 3 juni a.s. Uiteraard kunt u altijd contact met ons opnemen. Vriendelijke groet, a.s.r.
  8. Auteur
    ASR Nederland
    Datum
    Omdat wij van u geen reactie meer hebben ontvangen, sluiten wij uw klacht.
    Hebt u toch nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op.
    Vriendelijke groet, a.s.r.

Ook een klacht indienen over ASR Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen