Opgelost door ASR Nederland: Ruim 4 jaar een All-Risk verzekerd en niets betalen bij vorst schade !

content Opgelost
Henny Thijssen

Ik heb al ruim 4 jaar een All-Risk verzekering afgesloten en betaald bij asr voor mijn chalet op een camping.
Nu heb ik afgelopen Februari met de vorst enkele gesprongen waterleidingen en bevroren leiding van de CV ketel gehad en dus diverse en flinke schade.
Ik netjes alles doorgegeven, komt er een expert na lange tijd kijken, die stelt geen schade vast maar is snel weer weg en raadt me aan om een externe partij in te schakelen om de juiste schade vast te laten stellen.
Ik heb dit niet gedaan omdat er nog niet duidelijk was of er wel All-Risk dekking was kreeg ik te horen dus ik afwachten.
Maar goed dat ik dit niet heb gedaan want anders had ik allemaal extra kosten gehad aangezien ik na ruim 2 weken te horen kreeg dat de vorst schade dus niet onder de All-Risk dekking viel stond er in de polisvoorwaarden.
Lekker en fijn van asr en gewoon belachelijk als ik een ALL-RISK VERZEKERING AFSLUIT dan ga ik ervan uit dat alle risico's gedekt zijn !!!
Maar uiteindelijk zit ik nu met een flinke schadepost van duizenden euro's en er wordt dus niets uitbetaald en ben ik bedankt voor mijn premie te betalen al die jaren dus ik ben wel klaar met asr en ga nu ook op zoek naar een andere verzekeringsmaatschappij want dit is gewoon belachelijk, wel geld aanpakken en als er dan iets is niks betalen, echt klantvriendelijk en zeer onbeschoft en dus gewoon premie betaald voor niets al die jaren en denken dat je goed verzekerd bent tegen alle risico's !!!! waardeloos bedrijf vind ik het en ben er echt klaar mee dus ik hoop dat mensen goed nadenken voordat ze in zee gaan met asr, er zijn genoeg andere verzekeringen die wel wat coulanter omgaan met hun betalende klanten !!

dat er gewoon uitgekeerd wat mijn vastgestelde schade is en waarvoor ik al 4 jaar all risk premie hebt betaald en denken dat als je schade hebt er niet moeilijk gedaan wordt, ze bieden helemaal niks aan en laten mij met alle schade zitten die in de duizenden euro's loopt,belachelijk !!!!
wat is dan All Risk verzekeren, het is TOCH ALLE RISICO'S waar ik niks aan kan doen of om gevraagd heb, allemaal smoesjes verzinnen en wijzen naar polisvoorwaarden als er schade is.
GEWOON UITBETALEN WAAR IK VOOR VERZEKERD BEN EN DAT IS ALLE RISICO'S, DAAROM SLUIT IK TOCH EEN ALL RIKS VERZEKERING AF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ASR Nederland
    Uw klacht is door a.s.r. in behandeling genomen en vandaag hadden wij telefonisch contact met u. Wij vinden het vervelend voor u dat er schade is ontstaan aan uw chalet en u zich benadeeld voelt over het standpunt van de schade-uitkomst.
    Zoals afgesproken wordt uw schadedossier opnieuw bekeken. Zodra hierover meer bekend is, nemen wij contact met u op.
    Heeft u vragen, dan kunt u contact opnemen met uw klachtbehandelaar.
    Met vriendelijke groet, a.s.r.
    Henny Thijssen
    ASR schade klachten service is de zaak nu helemaal opnieuw aan het onderzoeken en bekijken omdat [tekst verwijderd door moderator i.v.m. privacy], (de behandelaar) het ook niet helemaal eens is met de gang van zaken.
    Dus ik moet nog even afwachten wat de eindconclusie zal zijn.
    Henny Thijssen
    Ik ben nog steeds in afwachting van wat de verzekering nu gaat beslissen.
    Ik heb al diverse en uitgebreide informatie aangeleverd en voorzien en ik vind het nu ook wel een beetje lang duren ondertussen aangezien ik niet echt begrijp waarom om tot een eindconclusie te komen aangezien ik alles duidelijk heb uitgelegd en ik vind dat ik gewoon recht heb op schade uitbetaling want ik heb alles gedaan wat ik kon om de schade te voorkomen, asr denkt daar blijkbaar anders over ...
    Maar ik wacht nog even op bericht van de schade en klachten behandelaar.
    ASR Nederland
    Hartelijk dank voor de informatie die u ons hebt aangeleverd. Uw schade vraagt om het nodige onderzoek en uw klachtbehandelaar doet er alles aan om dit zo snel mogelijk af te ronden. Vriendelijke groet, a.s.r.
    Henny Thijssen
    Ik ben nog in afwachting van de behandelaar
    Henny Thijssen
    Tot op heden nog steeds in afwachting van een oplossing en ze nemen de tijd blijkbaar, waarom weet ik niet maar er gebeurt weinig dus we moeten maar gewoon af blijven wachten, inmiddels a 2 maanden !!
    Henny Thijssen
    Ik heb weer contact gehad met de schade behandelaar en er is nu een soort van telefonische overenstemming toegezegd dus ze zijn nu schijnbaar alsnog bereid om een schade vergoeding te gaan betalen.
    Er wordt nu opnieuw een expert ingeschakeld om de schade vast te stellen en dan zal er volgens de mondelinge en toegezegde overeenstemming worden bekeken wat de schade is en wat er werkelijk uitbetaald zal gaan worden,
    Er wordt nu over 2/3 uitbetaling gesproken voor de schadeloosstelling dus ik moet nog gaan bezien als de schade vastgesteld is of dit ook een redelijke schadeloosstelling betreft.
    Even bekijken en beoordelen of 2/3 van het totaal bedrag wat er vastgesteld zal gaan worden ook redelijk is en ik daarmee ook schadeloos gesteld zal gaan worden.
    Ik verwacht dat ik dan alsnog een deel van de schade voor eigen rekening zal moet dragen.
    Ik ben het er niet helemaal mee eens met deze gang van zaken want 2/3 is natuurlijk niet 100% van de schade die ik nu ondervind !
    Maar ik ga even kijken wat het uiteindelijke schade bedrag zal zijn en ik ga ervan uit en ik hoop dat ASR in deze wel een beetje coulantie zullen tonen.
    Ik moet wel even zeggen; mijn uiterste complimenten voor mijn schade behandelaar want ik heb zeker een overtuigd gevoel dat deze Dame echt wel serieus haar best heeft gedaan en alsnog voor me doet om mij dan enigzins tevreden te stellen,
    Ik wacht het even af en bericht later of alles naar tevredenheid opgelost zal gaan worden.
    Wordt vervolgd .....

Henny Thijssen
er is nu een telefonische overeenstemming bereikt met de behandelaar verzekering en er is nu een expert langs geweest om de schade op te nemen dus nu is het nog even afwachten hoe de verdere afhandeling zal gaan plaats vinden en of dit ook naar tevredenheid opgelost zal gaan worden. Dus het is nog niet opgelost en ik wacht het nog even af.

Ook een klacht indienen over ASR Nederland?