Opgelost door ASR Nederland: schadeafhandeling niet goed afgehandeld

karim

Na mijn schademelding aan mijn huis is er een expert geweest die mij vertelde dat ik een schadeformulier had moeten invullen en hierdoor ik de schade niet vergoed krijg. Terwijl de tegenpartij al zijn gegevens heeft achtergelaten en ook de schade aan zijn eigen verzekering had gemeld. De gegevens van deze tegenpartij hebb ik doorgegeven aan asr. Dit is niet fair ben harstikke teleurgesteld in dit bedrijf. Wel innen niks uitkeren.

Ik wil dat mijn huis gerepareerd word zonder dat ik nog achter de tegenpartij moet.

ASR Nederland
    De klacht is door ons in behandeling genomen. Vriendelijke groet, a.s.r.
    ASR Nederland
    Wij hebben u gesproken en afgesproken dat wij de kwestie opnieuw beoordelen. Vriendelijke groet, a.s.r.
    karim
    Ik heb inderdaad een vrouw van asr gesproken die zou de zaak opnieuw bij de expert voorleggen. Ik wil hieraan toevoegen dat de schade die is ontstaan aan mijn huis in eerste instantie door q built zou hersteld worden zonder enige schadeformulier. Maar omdat ik zag dat er nog meer schade was dan de aanrijdingschade heb ik de expert ingeschakeld. Deze expert was onverbiddelijk en drong aan op de schadeformulier. Terwijl in eerste instantie q built de schade wilde herstellen. Ik wacht op reactie!
    ASR Nederland
    Hartelijk dank voor uw bericht. Inmiddels hebben we weer contact met u gehad.
    Helaas was er even een discussie over de omvang van de schade. Daarom is er een expert bij gekomen. Als een schade ontstaat doordat een motorrijtuig tegen de opstal rijdt, is het voor de maatschappij mogelijk om de schade te verhalen op de verzekeraar van het motorrijtuig. Dit is de reden dat er toch om een schadeformulier werd gevraagd. Zoals besproken wordt uw schade alsnog hersteld door QBuild. Vriendelijke groet, a.s.r.
    ASR Nederland
    Wij proberen met u in contact te komen. Wij zijn benieuwd of de schade al is hersteld en of dat dan naar tevredenheid is. Vriendelijke groet, a.s.r.
    karim
    We zijn nu een aantal weken verder en nog steeds is Mijn schade niet hersteld, ik wacht nog steeds op een telefoontje van herstelbedrijf q built. Ik heb zelf maar q built gebelt om te vragen of er wat aan de schade gaat gebeuren en ze gaven mij te weten dat er toestemming nodig is van asr.
    karim
    Ik ben blij dat we tot een oplossing zijn gekomen, het had wel sneller afgehandeld kunnen worden. Een schadeformulier is niet altijd bij de hand en in de praktijk dus niet altijd uit te voeren. Ondanks alles ben ik toch blij met de oplossing die ik en asr zijn overeengekomen.