Klacht ASR Nederland: Verzekeringsmaatschappij is geen rechter

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 295510
Gebruiker
Pinkje04
Datum
4 reacties

Details

Klacht

IK heb ruim drie jaar geleden WSNP aangevraagd ivm met psychische problemen. Er waren wat schulden en niet alle betalingen zijn vlekkeloos verlopen. Sinds januari 2018 ben ik uit de WSNP met een schone lei. Nu vraag ik een auto verzekering aan en krijg te horen dat ik op een incasso lijst sta en kan zodoende geen verzekering afsluiten. Waarom is er dan de uitspraak van de rechter . Een incasso lijst moet dan weg zijn. Waar haalt de verzekeringsmaatschappij het recht vandaan om op de stoel van de rechter te gaan zitten.

Gewenste oplossing

De uitspraak van de rechter direkt overnemen en de desbetreffende persoon uit de lijst halen.
Geboden oplossing
Het is nu zwarte pieten tussen Independer en ASR en ik als klant schiet er niets mee op
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    ASR Nederland
    Datum
    Uw klacht hebben wij opgepakt. Vriendelijke groeten, a.s.r.
  2. Auteur
    ASR Nederland
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Pinkje04
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    ASR Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    In een afsluitend bericht (e-mail) geeft a.s.r. aan waarom zij uw aanvraag niet accepteerde.
    Uw mogelijke vervolgstappen zijn daarbij aangegeven.
    Met vriendelijke groet, a.s.r.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ASR Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen