Klacht ASR Nederland: voorschot betaling

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 366745
Gebruiker
monika slot
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Asr is tegen partij van mevrouw, en mevrouw was op 30-10-2017 betrokken bij een zeer zwaar ongeval ASR in 2017 was dit nog Generali heeft de schade erkend, maar voorschotten betalen voor gemaakte kosten zit er niet in tot nog toe is er een zeer klein bedrag aan voorschotten overgemaakt, maar dit dekt de kosten bij lange na niet voor persoonlijke verzorging, en vele kosten die het gevolg zijn van het ongeval, terwijl er duidelijk bewijs is van artsen wat het ledsel is en wat van kosten er zijn

De oplossing

Het betalen van voorschotten en zich niet langer schuil houden achter het bedrijf Sedgwick

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

ASR Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
monika slot
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen resultaat geen voorschotten willen betalen slecht bereikbaar
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ASR Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen