Klacht ASR Nederland: Woekerpolis + gebrekkige zorg / service

Rob Visser

Beleggingsverzekering voldoet o.a. door hoge kosten niet aan verwachtingen.
Informatie van ASR via website (sinds mei in onderhoud) is er niet en telefonisch contact en/of briefwisseling krijgt geen serieus vervolg.

Compensatie vergelijkbaar met cliënten die een procedure aanspannen.

ASR Nederland
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen.Met vriendelijke groet,
    Rob Visser
    Ik weet nu dat een van uw medewerkers een mededeling heeft ingesproken op ons antwoordapparaat, maar deze heb ik zelf niet gehoord. Inmiddels is de mededeling gewist. Is het mogelijk om deze reactie te herhalen? Liefst via dit medium of de e-mail.
    Ik wil o.a. graag weten waarop het toegekende compensatiebedrag is gebaseerd.
    Mvg,
    ASR Nederland
    Omdat wij helaas geen e-mailadres van u hebben, hebben wij u een brief gestuurd met een uitleg over de compensatievergoeding.Wilt u in de privé opmerking van deze klacht op Klachtenkompas uw e-mailadres vermelden? Alvast bedankt,
    r.visser@trinitascollege.nl
    ASR Nederland
    Hartelijk dank. Wij hebben u inmiddels per mail benaderd.Vriendelijke groet,
    ASR Nederland
    Wij zijn benieuwd of alles duidelijk is naar aanleiding van de aan u verzonden informatie over uw beleggingsverzekering.Vriendelijke groet,
    So far so good !
    Via de mail een volgende (hopelijk laatste) vraag gesteld.
    Reacties zijn adequaat.
    ASR Nederland
    Wij hebben u nog een e-mail verstuurd met daarin een uitleg.Met vriendelijke groet,
    Bedankt !
    ASR Nederland
    Graag vernemen wij van u of uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Hebt u nog vragen, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.Vriendelijke groeten,
    a.s.r.

Ook een klacht indienen over ASR Nederland?