Klacht ASR Nederland: Woekerpolis + gebrekkige zorg / service

Klachtnummer
# 80172
Gebruiker
Rob Visser
Datum
10 reacties

Details

De klacht

Beleggingsverzekering voldoet o.a. door hoge kosten niet aan verwachtingen.
Informatie van ASR via website (sinds mei in onderhoud) is er niet en telefonisch contact en/of briefwisseling krijgt geen serieus vervolg.

De oplossing

Compensatie vergelijkbaar met cliënten die een procedure aanspannen.

10 reacties

  1. Auteur
    ASR Nederland
    Datum
    Wij hebben uw klacht in behandeling genomen.Met vriendelijke groet,
    a.s.r.
  2. Auteur
    Rob Visser
    Datum
    Ik weet nu dat een van uw medewerkers een mededeling heeft ingesproken op ons antwoordapparaat, maar deze heb ik zelf niet gehoord. Inmiddels is de mededeling gewist. Is het mogelijk om deze reactie te herhalen? Liefst via dit medium of de e-mail.
    Ik wil o.a. graag weten waarop het toegekende compensatiebedrag is gebaseerd.
    Mvg,
    Rob Visser
  3. Auteur
    ASR Nederland
    Datum
    Omdat wij helaas geen e-mailadres van u hebben, hebben wij u een brief gestuurd met een uitleg over de compensatievergoeding.Wilt u in de privé opmerking van deze klacht op Klachtenkompas uw e-mailadres vermelden? Alvast bedankt,
    a.s.r.
  4. Auteur
    Rob Visser
    Datum
    r.visser@trinitascollege.nl
  5. Auteur
    ASR Nederland
    Datum
    Hartelijk dank. Wij hebben u inmiddels per mail benaderd.Vriendelijke groet,
    a.s.r.
  6. Auteur
    ASR Nederland
    Datum
    Wij zijn benieuwd of alles duidelijk is naar aanleiding van de aan u verzonden informatie over uw beleggingsverzekering.Vriendelijke groet,
    a.s.r.
  7. Auteur
    Rob Visser
    Datum
    So far so good !
    Via de mail een volgende (hopelijk laatste) vraag gesteld.
    Reacties zijn adequaat.
  8. Auteur
    ASR Nederland
    Datum
    Wij hebben u nog een e-mail verstuurd met daarin een uitleg.Met vriendelijke groet,
    a.s.r.
  9. Auteur
    Rob Visser
    Datum
    Bedankt !
  10. Auteur
    ASR Nederland
    Datum
    Graag vernemen wij van u of uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Hebt u nog vragen, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.Vriendelijke groeten,
    a.s.r.

Ook een klacht indienen over ASR Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen