Klacht Assa Abloy: Een voordeurslot dat met anderhalf jaar kapot gaat

Klachtnummer
# 146376
Gebruiker
Teun Schotte
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij mijn zoon het voordeurslot vervangen, nu ca 2 jaar geleden. Na anderhalf jaar kon de voordeur niet meer geopend worden en bij mijn bezoek bleek dat de schoot scheef in het slotgat hing. Deze bleek afgebroken te zijn. Hiervan ook een foto gemaakt waarop dit duidelijk te zien is. Daarna ruimte in ket kozijn moeten maken om de schoot af te kunnen zagen. Bij de melding van mijn klacht bij Praxis werd ik na lang wachten geantwoord met de mededeling dat ik eerst had moeten waarschuwen voordat ik de schoot af ging zagen en of ik met een kadobon van € 30 genoegen nam. Nou nee dus. Ik heb voor ruim € 100 kosten gemaakt.
Kom je bij de Praxis hangt daar al het Hang- en Sluitwerk van Nemef met een sticker 15 jaar GARANTIE, maar als een slot het na anderhalf jaar begeeft, geeft men niet thuis. Nemef ik zie graag een reactie tegemoet
.


De oplossing

Vergoeding van de gemaakte kosten en genoegdoening voor de lange procedure met Praxis.Praxis heeft ook in 't geheel niet gereageerd op mijn klacht via Klachtenkompas. Maar dat was al te verwachten als je het oplossingspercentage ziet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Assa Abloy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Assa Abloy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen