Klacht Assa Abloy: Een voordeurslot dat met anderhalf jaar kapot gaat

Teun Schotte

Bij mijn zoon het voordeurslot vervangen, nu ca 2 jaar geleden. Na anderhalf jaar kon de voordeur niet meer geopend worden en bij mijn bezoek bleek dat de schoot scheef in het slotgat hing. Deze bleek afgebroken te zijn. Hiervan ook een foto gemaakt waarop dit duidelijk te zien is. Daarna ruimte in ket kozijn moeten maken om de schoot af te kunnen zagen. Bij de melding van mijn klacht bij Praxis werd ik na lang wachten geantwoord met de mededeling dat ik eerst had moeten waarschuwen voordat ik de schoot af ging zagen en of ik met een kadobon van € 30 genoegen nam. Nou nee dus. Ik heb voor ruim € 100 kosten gemaakt.
Kom je bij de Praxis hangt daar al het Hang- en Sluitwerk van Nemef met een sticker 15 jaar GARANTIE, maar als een slot het na anderhalf jaar begeeft, geeft men niet thuis. Nemef ik zie graag een reactie tegemoet

Vergoeding van de gemaakte kosten en genoegdoening voor de lange procedure met Praxis.Praxis heeft ook in 't geheel niet gereageerd op mijn klacht via Klachtenkompas. Maar dat was al te verwachten als je het oplossingspercentage ziet.

Wij vinden dat Assa Abloy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Assa Abloy?