Klacht Assa Abloy: Nemef entr en de zon samen gaat fout

Klachtnummer
# 303141
Gebruiker
Janor
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Recent een nemef entr van assa abloy laten installeren. Werkte eerst prima. Nu de zon ‘s ochtends op onze voordeur schijnt, denkt de vingerscanner dat er een vinger voor wordt gehouden die de scanner niet herkent. Gevolg een gepiep totdat de zon vertrokken is. Filmpje van gemaakt en opgestuurd naar assa abloy. Kon niet waar zijn, lag aan mij enz enz. Na opnieuw kalibreren alsnog hetzelfde probleem. Voorgestelde oplossing; ik mag de scanner op eigen kosten opsturen en krijg dan na verloop van tijd dezelfde of een vervanger terug. En in de tussenliggende tijd dan? Die scanner zit er niet voor niks...

Overigens vermoed ik sterk dat het niet een probleem is van alleen mijn scanner, maar van alle entr vingerscanners die bij zonnewarmte denken een vinger waar te nemen.

De oplossing

Assa abloy stuurt een nieuwe nemef entr vingerscanner en per kerende post gaat de niet correcte scanner terug naar een antwoordnummer

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Assa Abloy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Assa Abloy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen