Klacht Assos Juwelier: Ben gediscrimineerd en bedrogen.

Srp

In 2015 hebben we met mijn verloofde trouwringen gekocht in deze juwelier.
De ringen waren van het merk Assos en waren best prijzig.
In 1 jaar tijd is de ring van mijn man 3 x kappot gegaan.
De ring bestaat namelijk uit meerdere ringen die op elkaar zitten.
Dit is blijkbaar een bekend probleem bij deze ringen.
Meerdere malen zijn wij terug gegaan en de ring is steeds gemaakt maar elke x als we terug gingen deed de eigenaar heel vervelend.
Toen de ring voor de derde x kappot ging heeft eigenaar ons beloofd dat we dat soorgelijke ringen mochten kiezen die wat steviger waren en dat daar geen kosten aan verbonden waren.
Vandaag ging ik daar naar toe om de ringen op te halen wat blijkt ik moest €150 betalen omdat ze toch iets duurder waren, maar dat was niet de afspraak hij had ons vertelt dat we niks hoefden te betalen ivm garantie.
Toen ik weigerde te betalen deed meneer arrogant en gaf aan dat hij in het begin niks aan mij wilde verkopen (omdat ik een hoofdoek heb).
Had een baby van 6 maanden bij mij die schrok van zijn geschreeuw tegen mij, mijn baby heeft de hele dag gehuild van de schrik.
De eigenaar deed zo bot tegen mij dat ik trillend van woede weg ben gegaan.
Ik heb met moeite mijn eigen ringen ( kappote ) terug gekregen.

Wij vinden dat Assos Juwelier hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Assos Juwelier?