Klacht AssuradeurenGilde: uitkeren gevolg schade

paul

Een bedrijf heeft bij kunstofkozijnen geplaatst.
hierbij is er schade ontstaan aan mijn woning.
spacwerk kapot schade aan de keuken en vloer.
het kunstof bedrijf is verzekerd bij bovengenoemde.
de verzekering wil de schade en aansprakelijkheid niet erkennen
gooien het op polis voorwaarden .
hoewel er een schade expert is geweest en de tussen persoon van de verzekeraar geven ze niet thuis.
na telfonisch contact met de vraag naar welke voorwaarden het dan zijn want het is immers gevolgschade willen ze deze niet schriftelijk of mondeling toelichten.
wat nu.

achterhalen welke polis voorwaarden de verzekering zich schuilhoud en als nog de schade vergoed.

paul
    heb tot op heden geen reactie ontvangen zoals verwacht.
    is een zeer moeilijke verzekerings maatschappij als ze moeten uitkeren.
    geen aanrader voor bedrijven
    paul
    eigenlijk zou dit openbaar moeten zijn zodat iedereen kan zien waar je wel of niet zijn.
    deze verzekerings maatsschappij laat mensen gedupeerd achter
    AssuradeurenGilde
    Geachte heer Overesch,

Allereerst wil ik u mijn excuses aanbieden voor de late reactie op uw klacht. Ik ga vandaag, uiterlijk morgen het gehele dossier beoordelen en zal ook vandaag of uiterlijk morgen met een inhoudelijke reactie komen. Dit zal ik overigens niet via dit platform doen, maar rechtstreeks naar uw mailadres. Met vriendelijke groet, Emiel Zwerwer, teamleider schadeafdeling AssuradeurenGilde
    paul
    allereerst bedankt voor uw reactie.
    hierin laat u duidelijk zien dat uw verzekerings maatschappij een ontsnappings clausule heeft gecreëerd in de polisvoorwaarden om niet te hoeven uit te keren als het bedrijf in zwaar weer verkeerd en daardoor de comsument dupeerd.
    voor het tekenen heb ik gevraagd of het bedrijf verzekerd is en dat waren ze.
    over hoe de schade betaald had moeten worden was en is een zaak waar u met uw verzekeingsnemer had kunnen overleggen.
    dus kort gezegd .
    bedrijven voor u bij deze maatschappij u aansprakelijkheid verzekering afsluit of andere verzekering ga er dan vanuit zodra ze moeten uit betalen zich schuil gaan houden achter de polisvoorwaarden waardoor u dan een advocaat nodig zult hebben omdat u dan prive aansprakelijk gesteld wordt.
    wel heb ik met het bedrijf nu een regeling getroffen. dat had u ook kunnen doen.

Ook een klacht indienen over AssuradeurenGilde?