Klacht AssuradeurenGilde: verzekering betaald schadeclaim niet uit

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 137679
Gebruiker
Maupstar
Datum
1 reactie

Details

Klacht

In juli 2015 heb ik waterschade en stormschade opgelopen aan mijn keuken en veranda.
Hier foto’s van opgestuurd naar de verzekering, deze wou dat ik een offerte liet maken door een aannemer.
Paar weken na versturen offerte geeft de verzekering aan niet eens te zijn met de offerte en schakelt Expertise Bureau Noord in.
De medewerker van dit bureau begint meteen te onderhandelen, hij heeft een andere aannemer, ook neemt hij contact op met mijn aannemer deze verteld hij dat hij klus niet krijgt als hij de offerte niet verlaagt. klacht hier over word genegeerd door de verzekering.
Nu houd de verzekering zich vast aan het rapport van het Expertise Bureau wat het materiaal nog geen eens dekt en legt het balletje bij mij neer. ik moet een second opinion aanvragen en een andere aannemer zoeken. Ik zit inmiddels van af juli met een lekkend dak, vocht en schimmel in de keuken. Verzekering wil alleen "hun bedrag" uitbetalen met een rekening alleen ik kan het zelf niet bij betalen.

Gewenste oplossing

Ik zie graag de offerte uitbetaald plus een tegemoetkoming voor de bijgekomen schade zodat ik mijn dak kan laten repareren en mijn keuken kan herstellen.

Ook zou ik een vergoeding willen zien voor de periode dat de verzekering mij in de kou laat staan. van af begin juli tot heden met vocht en schimmel in de keuken is niet bevorderlijk voor de gezondheid.

Een excuses zou hier naast ook op zijn plaats zijn heb de hele zomer en na zomer geen gebruik kunnen maken van mijn veranda en heb alles waaronder een buitenkeuken al maanden in de huiskamer staan zo dat deze geen schade oploopt.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

AssuradeurenGilde is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Maupstar
    Datum
    Bedrag is uitbetaald,
    Maar excuses dat ik hier meer dan 8 maanden op heb moeten wachten en met een lekkend dak heb gezeten kon er niet af.
    Erger nog dit is via tussen persoon gelopen ik heb zelf nooit wat van dit bedrijf vernomen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over AssuradeurenGilde?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen