Klacht Astrasat: Geen reacties meer van bedrijf na verzoek om terug storten aankoopbedrag

Aloha

Bij aanschaf van een tv-signaal-verdeler (24-11-2014) afgesproken met medewerker (bevestigd (bewijs aanwezig) bij bestelling & aankoop) dat aankoop ongedaan mag worden als modules niet werken bij mijn tv-kabel-provider 'SKV'. Na diverse reclamaties van mij en paar reacties van Astrasat hebben zij de modules ter test terug genomen (14-08-2015). Na vele maanden testen van Astrasat (als ze al hebben getest..) & diverse reclamaties van mij heb ik gemeld dat ik uiteindelijk dat ik mijn afgesproken voorwaarde opstart en het bedrag terug gestort wil zien (30-10-2015). Zij (Warner Hake) wilden slechts 75% vergoeden, op mijn aandringen is dit minstens 80% geworden.. Dit is toegezegd (30-10-2015) maar er wordt niets naar mij gestort en er wordt nergens meer op gereageerd (telefonisch & mail).

Opmerkingen van astrasat dat ik niet/traag zou reageren terwijl ik tig mails heb..
Bij gesprekken blijft men vriendelijk, echter op de achtergrond andere eigenschappen..

Geld terug (100%) & excuses voor onterechte beschuldigingen
(astrasat reageert niet, terwijl de klant er van word beticht)

Astrasat is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

Ook een klacht indienen over Astrasat?