Klacht Asus: 4 benodigde reparaties binnen 1 jaar.

Buruerry

Ik heb afgelopen vrijdag voor de 4e keer Mijn Asus laptop ter reparatie moeten meegeven bij de bcc. Nadat de 1e x mijn laderpunt oververhit was geraakt was de 2e keer precies hetzelfde aan de hand, hij laadde niet meer op. Er werd mij na 2-3 weken wachten het fijne nieuws meegedeeld dat er niks mee aan de hand was aldus de reparatiecentra. Een nieuwe oplader mocht voor 1-3 maanden werken maar daarna weer hetzelfde probleem. Dat leek nu opgelost te zijn met een nieuw moederbord aangezien de pc blijkbaar oververhit raakte. Heel fijn allemaal totdat mijn laptop een beangstigend geluid maakte en de fan er mee stopte en hij oververhit raakte. Ik moet nu gewoon weer 2-3 weken wachten aangezien bcc nogal nonchalant omgaat met de tijden. Een laptop hoor met normaal gebruik toch niet zo vaak interne defecten te hebben? Hij is aangeschaft in bcc veenendaal en het gaat om een A53DS model als ik het goed heb. Ik zou eigenlijk zo liefsts mogelijk een nieuwe of andere krijgen.

Een nieuwe laptop twv het aankoopbedrag (600) of een volledige vergoeding aan de winkel bcc veenendaal zodat ik een ander model kan uitkiezen in de winkel.

Wij vinden dat Asus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Asus?