Klacht Asus: Asus doet loze beloftes

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 255653
Gebruiker
Marije24
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na een laptop T100HA bij Asus gekocht te hebben, was deze binnen een week kapot, waardoor ik een nieuwe kreeg. Inmiddels heb ik dit nieuwe product al 5 keer ter reparatie terug moeten sturen en elke keer is er weer het zelfde probleem; hij kan de datum en tijd niet bijhouden op het moment dat de laptop stand-by heeft gestaan. Na de laatste reparatie was het gelijk alweer mis na 2 dagen. Ik heb Asus boos opgebeld dat ik klaar ben met deze manier van repareren want kennelijk werkt het niet. Zij hebben na lang overleg mij de optie gegeven dat ik of een nieuw product of mijn geld terugkreeg, mits het probleem werd erkend. Een week later krijg ik een mailtje dat mijn laptop is gerepareerd en dat ik hem binnen 2 dagen terug kan verwachten. Ik heb hem nooit opgestuurd ter reparatie, maar voor probleem erkenning in de veronderstelling dat ding nooit weer terug te zien. Ik bel Asus weer op en zij vertellen mij vervolgens dat zij mij het geld niet terug kunnen geven, want hij is al gerepareerd. Dit is niet de optie geweest waarvoor ik hem terugstuurde voor de zoveelste keer. Ik heb hem teruggestuurd voor probleem constatering en als volgt daarop zou ik mijn geld terugkrijgen, wat dus nu niet gebeurd. Nu kan ik dus weer wachten tot dit ondeugdelijke ding kapot gaat. Ik koop dus nooit meer iets bij Asus en raadt dit iedereen ten zeerste af, want ze bedriegen je dus met het doen van een belofte om die vervolgens niet na te komen.

Gewenste oplossing

Het aankoopbedrag terugkrijgen voor dit ondeugdelijke product en een excuses voor de hoeveelheid ongemak en tijd me dit heeft gekost (dan nog niet eens te spreken over de tijd dat ik geen laptop kon gebruiken).
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Asus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Asus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen