Klacht Asus: Asus gaat voor tweede keer zeer slecht om met verzoek tot reparatie van laptop

Anika

Bij de 2de reparatieaanmelding van mijn laptop, gaf ik o.a. aan dat het opladen problematisch verloopt. Ik vroeg Asus na te gaan waaraan dit lag (het contact in de laptop of de oplader (die ik heb meegestuurd met de laptop)). Volgens het reparatieverslag heeft Asus dit echter niet uitgezocht. Vandaag wilde ik de laptop weer in gebruik nemen (op Asus' aanraden met nieuwe accu). Ik sloot de laptop ook aan op de netstroom met de oplader (door Asus bij aankoop meegeleverd). Na een paar uur kreeg ik de melding dat ik de laptop op de netstroom moest aansluiten, omdat de accu bijna leeg was. Het oplaadprobleem is dus duidelijk nog steeds aanwezig. (Om van de overige problemen nog maar te zwijgen.)
Ik kan mijn laptop nu weer niet gebruiken. Ik voel mij enorm beetgenomen: er is niet op mijn verzoek ingegaan en bovendien is nu de garantietermijn 'voorbij', terwijl ik een degelijk product en degelijke reparatie mag verwachten. Ik hoop dat Asus eindelijk zorgt voor een goed functionerende laptop.

Bij aankoop van mijn Asus laptop verwachtte ik gebruik te kunnen maken van een goed functionerende laptop. Dit bleek al heel snel niet mogelijk. Ik vind het erg jammer dat ik tot nu toe al tweemaal een reparatie heb moeten aanvragen, maar ben echt helemaal teleurgesteld nu er wederom geen daadwerkelijke reparatie heeft plaatsgevonden. Ik zie het als niet meer dan een redelijk verzoek Asus te vragen om te zorgen voor een degelijk product. In dit geval betekent dit dat ik mijn laptop en oplader opnieuw ter reparatie moet kunnen opsturen en dat er daadwerkelijk wordt gekeken naar de aangegeven problemen en dat de nodige actie wordt ondernomen om zorg te dragen voor een degelijk product. Belangrijk is hierbij dat Asus inziet dat ze mij redelijkerwijs niet kunnen vragen om welkerlei geldelijke compensatie (in verband met het zogenaamde 'verloop' van de garantietermijn).

Wij vinden dat Asus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Asus?