Klacht Asus: Asus komt afspraak niet na.

Klachtnummer
# 505384
Gebruiker
C.J. Pols
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb in September 2020 een nieuwe router gekocht bij Coolblue met een cashback actie, Router is geregistreerd en ik heb een deelname id ontvangen dat de terugbetaling binnen 90 dagen zal gebeuren, dat is tot nu toe niet gebeurt, op mijn reacties hierover krijg ik geen antwoord.

De oplossing

Mijn cashback uitbetalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Asus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Asus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen