Klacht Asus: Asus laptop ondersteuning weigert te helpen

Klachtnummer
# 430630
Gebruiker
Todo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb vanochtend een Asus C523NA Chromebook in gebruik genomen. Daarbij ook via Wifi de printer (HP Envy 5020) geinstalleerd. Printen lukt, scannen niet. Hierover contact opgenomen met HP Helpdesk en zij gaven aan dat er in de Chromebook een instelling moet worden aangepast oid. Ik heb hierover Asus ondersteuning gebeld. Wat een onbeschofte en klantonvriendelijke heren werken daar! Hun antwoord: "Wij ondersteunen geen printers van andere leveranciers Het gaat hier helemaal niet om ondersteuning van de HP printer maar om de instelling van mijn Chromebook. De heren schijnen niet te begrijpen dat zij een nieuwe klant aan de telefoon hebben waarbij zij een uiterst negatieve indruk achterlaten. Tevens begrijpen zij niet goed dat als er geen klanten zijn die problemen met der Asus producten hebben zij niet eens werk zouden hebben!
Als ik dit van tevoren had geweten had ik nooit een product van Asus gekocht. Schandalig!

De oplossing

Ik wil dat Asus mij helpt om te kijken of we de juiste instellingen kunnen vinden in mijn Chromebook om mijn HP printer ook voor het scannen aan de praat te krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Asus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Asus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen