Klacht Asus: ASUS maakt heeft met opzet mijn moederboord kapot gemaakt om de waarheid te ontlopen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 537602
Gebruiker
Gebruiker1620992218
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ASUS liegt en bedriegt en ik wil duidelijkheid en eerlijkheid

Ik heb hieronder de link van mijn Trust Pilot review geplakt, want die is net wat langer dan de tekt die ik hier kan posten

https://nl.trustpilot.com/submitted/review?correlationid=830e64c0-b71a-42c6-b9a6-29d3b716879a

Het Word document is een kopie van het review

De oplossing

Dit is een officiële email van ASUS.
Kan ASUS deze voor mij vertalen?

Beste Paul,

Mij is verzocht om contact met u op te nemen in verband met de reparatie van uw moederbord.

Ze kunnen uw moederbord niet herstellen omdat de schade niet binnen de fabrieksgarantie valt.
Uw moederbord wordt ongeprepareerd terug gestuurd omdat ze deze niet kunnen herstellen.
De schade is niet te herstellen door hun, ik heb foto in de bijlage gezet.

U kunt binnenkort uw moederbord ongeprepareerd terug ontvangen.
Als u naar deze foto kijkt K4MCKC0043318V6-B ziet u een verbranding die helaas niet kan worden herstel, het is compleet in het moederbord printplaat gebrand.


Michel Bloemberg
Technical Support/ Eshop Benelux ASUS Holland BV
Registreer uw product

T: +31 (0) 591 570290 Chat met online hulp

E: michel_bloemberg@asus.com



Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Asus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1620992218
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nu ik inmiddels mijn moederbord van ASUS heb teruggekregen, moet ik bovenstaande klacht enigszins aanpassen. ASUS maakt heeft wel met opzet mijn moederboord zwaar beschadigd. Maar dat het repareren vervan niet meer mogelijk was een leugen, dat ASUS vanaf dag 1 heeft gebruikt. Alhoewel beschadig, het draait nog steeds als een trein. Daaruit blijkt ook dat ASUS het niet eens gestest heeft, voordat het moederbord als schroot lijkt te hebben gebruikt. Ik heb een overvloed aan vragen die ik ASUS ga voorleggen. Maar het is vooral 1 vraag waarvan ik het antwoord wil weten: Waarom kiest ASUS voor liegen en bedriegen, terwijl het zoveel makkelijker zou zijn om de simpele waarheid te vertellen....
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Asus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen