Klacht Asus: ASUS maakt heeft met opzet mijn moederboord kapot gemaakt om de waarheid te ontlopen

Gebruiker1620992218

ASUS liegt en bedriegt en ik wil duidelijkheid en eerlijkheid

Ik heb hieronder de link van mijn Trust Pilot review geplakt, want die is net wat langer dan de tekt die ik hier kan posten

Het Word document is een kopie van het review

Dit is een officiële email van ASUS.
Kan ASUS deze voor mij vertalen?

Beste Paul,

Mij is verzocht om contact met u op te nemen in verband met de reparatie van uw moederbord.

Ze kunnen uw moederbord niet herstellen omdat de schade niet binnen de fabrieksgarantie valt.
Uw moederbord wordt ongeprepareerd terug gestuurd omdat ze deze niet kunnen herstellen.
De schade is niet te herstellen door hun, ik heb foto in de bijlage gezet.

U kunt binnenkort uw moederbord ongeprepareerd terug ontvangen.
Als u naar deze foto kijkt K4MCKC0043318V6-B ziet u een verbranding die helaas niet kan worden herstel, het is compleet in het moederbord printplaat gebrand.

Michel Bloemberg
Technical Support/ Eshop Benelux ASUS Holland BV
Registreer uw product

T: +31 (0) 591 570290 Chat met online hulp

E: michel_bloemberg@asus.com

Wij vinden dat Asus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Gebruiker1620992218
Nu ik inmiddels mijn moederbord van ASUS heb teruggekregen, moet ik bovenstaande klacht enigszins aanpassen. ASUS maakt heeft wel met opzet mijn moederboord zwaar beschadigd. Maar dat het repareren vervan niet meer mogelijk was een leugen, dat ASUS vanaf dag 1 heeft gebruikt. Alhoewel beschadig, het draait nog steeds als een trein. Daaruit blijkt ook dat ASUS het niet eens gestest heeft, voordat het moederbord als schroot lijkt te hebben gebruikt. Ik heb een overvloed aan vragen die ik ASUS ga voorleggen. Maar het is vooral 1 vraag waarvan ik het antwoord wil weten: Waarom kiest ASUS voor liegen en bedriegen, terwijl het zoveel makkelijker zou zijn om de simpele waarheid te vertellen....

Ook een klacht indienen over Asus?