Opgelost door Asus: Asus support / ondersteuning blijft in gebreke

sad Opgelost
Niek777

Ik heb een Asus N751JX laptop van 1100 euro en bij de Window update 1803 kreeg ik problemen dat de USB poorten niet meer werkten omdat er een hele serie Intel USB drivers niet geïnstalleerd waren dus draai ik nu weer op een oude update versie 1709 waarin alles goed werkt ik heb contact gehad met Micorsoft die weet het niet en doet er niets aan en sturen me naar Asus ondersteuning maar die doet er ook helemaal niets aan behalve nutteloze adviezen over opnieuw installeren van Window 10 dat heb ik al diverse keren gedaan maar helpt niet en anders mocht ik hem ook opsturen maar moest ik hier wel voor gaan betalen en hoeveel het zo gaan kosten konden ze zo niet zeggen maar dat kon wel een hele rekening worden , maar het zit volgens mij gewoon in de oude hardware die Asus in deze laptop heeft gezet en waar Microsoft nu al geen goede drivers voor kan vinden , toen ik hem kocht met Window 8 rade Asus ten stelligste aan om direct Window 10 erop te installeren , nou je ziet wat er nu van komt en nu zit ik na drie jaar oude laptop van 1100 euro die nu op oude Window 10 versies moet draaien omdat anders hij niet goed werkt

ik wil dat mijn laptop gewoon goed gaat werken met de nieuwste Window update's erop , zoals het hoort met een laptop van 1100 en net drie jaar oud en eventueel dat zij contact opnemen met Microsoft om dit probleem op te lossen , en niet dat ik dat zelf maar moet regelen met Microsoft

Wij vinden dat Asus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Niek777
het probleem is inmiddels opgelost het was de update van Window 10 die de laptop ieder keer liet crashen , maar ik blijf bij mijn standpunt dat Asus helemaal niets heeft ondernomen om m ij als klant maar enigszins te helpen het probleem op te lossen ze wilden geen contact voor mij maken met Microsoft en dit had het probleem spoediger doen oplossen mijn inziens dus de support van Asus krijgt van mij een dikke onvoldoende ze laten je gewoon door modderen met je dure laptop die niet goed werkt , volgende keer maar een Acer laptop denk ik zo

Ook een klacht indienen over Asus?