Klacht Asus: Asus Transformer start weer niet op! (3de keer in ruim een jaar tijd, na 2 reparaties).

PeeGee

Via 4Launch eind 2016 een Asus Transformer gekocht (serienr FCN0CV24T502525). Deze wilde binnen een half jaar niet meer opstarten. De Transformer opgestuurd en gerepareerd terug gekregen. Een half jaar daarna weer hetzelfde probleem, weer de Transformer opgestuurd en gerepareerd terug gekregen. Verleden maand (weer een half jaar later) weer hetzelfde probleem. Nu wil Asus het notebook wel repareren, maar dan zijn de kosten voor ons omdat de garantie van een jaar verlopen is. Het notebook wordt door mijn dochter alleen tijdens de tentamenweken gebruikt (dus 1x per half jaar!) en dan geeft hij direct problemen. Bij de laatste keer ook duidelijk aangegeven dat we een goed werkend product retour verwacht, maar niet dus! 4Launch heeft ons aangeboden om de transformer naar hun te sturen, zodat zij kunnen kijken of ze hem kunnen repareren (aardig aangeboden, maar voor ons is het vertrouwen in de huidige Transformer helemaal weg. Mijn dochter kan zich niet permiteren dat ze telkens in de tentamenperiode een niet werkend apparaat heeft en dat is dus nu al 3x het geval geweest!).
Ik heb bij 4Launch aangegeven dat ik niet meer met een reparatie akkoord ga en een andere oplossing van Asus (evt. samen met 4Launch) wens, echter hierop heb ik geen enkele reactie meer mogen ontvangen.
Ik ben van mening dat Asus een ondeugdelijk apparaat geleverd heeft, gezien de hoeveelheid problemen die we er in de tijd dat deze gebruikt wordt hebben gehad.

Een omruiling voor een soortgelijk apparaat met dezelfde functionaliteiten, maar zeker geen Transformer meer uit deze serie! Het huidige apparaat krijgen ze dan terug (is onbeschadigd en zo goed als nieuw), omdat wij deze niet meer wensen te gebruiken omdat deze onbetrouwbaar is! Er zijn als je op internet kijkt trouwens veel mensen die soortgelijke problemen hebben met dit apparaat. Ook opmerkingen van wellicht virus of gratis software die voor problemen kan zorgen kan ik direct elimineren. Er staat geen gratis of illegale software op het notebook en hij wordt gecontroleerd op virussen (nooit iets aangetroffen). Ik ben zelf werkzaam in de ICT dus ik weet donders goed hoe dit werkt...

Wij vinden dat Asus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Asus?