Klacht Asus: ASUS verkoopt producten met fabrieksgarantie maar komt zijn eigen afspraken niet na.

Klachtnummer
# 649481
Gebruiker
Incog
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een ASUS CT8 gekocht in oktober 2020 bij Amazon.nl gevestigd in Amsterdam. Deze router is stuk en bij Asus is de fabrieksgarantie nog geldig tot juni 2023. Gemeld bij Amazon maar deze geven maar 2 jaar garantie. Toen contact gezocht met Amazon Nederland en die geven aan dat ze niets kunnen doen omdat ik het product in het Buitenland heb gekocht en daarom valt het niet onder Nederlandse wetgeving. Pertinent niet waar. Ik zal de factuur bijvoegen waar het adres en Nederlandse BTW nummer op staat vermeld. Ben zo teleurgesteld in ASUS dat zij een product op de markt zetten wat maar 2 jaar meegaat en dan het zo spelen dat er geen garantie hoeft te worden gegeven terwijl dit in mijn ogen onterecht is. En dat ze verder ook geen goed woord over hebben over Amazon is ook niet netjes aangezien zij daar gewoon een zakelijke deal mee hebben want ze leveren er tenslotte aan.

Gewenste oplossing

Een deugdelijk product hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Asus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Asus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen