Klacht Asus: creditatie notebook

Klachtnummer
# 46284
Gebruiker
Nikos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

4 januari 2013 kocht ik bij Alternate een mini-notebook voor mijn dochter.
Deze liep geregeld vast. Notebook is 3x via Alternate opgestuurd naar
Asus Nederland waar het probleem niet opgelost werd. Daarna heb ik zelf contact opgenomen met de reparatiedienst van Asus Nederland.
Notebook opgestuurd en kreeg te horen op 5 september 2013 dat de notebook niet gerepareerd kon worden en dat ik mijn geld terug kon krijgen via creditatie ( deze werd goedgekeurd door Asus op 23 september 2013 ) en ik zou mijn geld terugkrijgen binnen 20 dagen. Het is inmiddels 7 januari 2014 !! maar nog geen geld. Ik heb geregeld telefonisch contact gehad met Alternate en zij geven aan nog geen geld van Asus gehad te hebben. Als ik Asus om opheldering vraag dan zeggen ze dat zij nog steeds in contact met Alternate en Techdata zijn, waar nu precies deze Asus-notebook destijds was ingekocht. Verdere afhandeling ligt nu stil omdat er eerst daarover contact moet worden opgenomen met Asus Taiwan.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug.
Het is mijn probleem niet waar destijds de notebook is ingekocht

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

0 reacties