Klacht Asus: e-mail afhandeling

Klachtnummer
# 127800
Gebruiker
PZS
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Als ASUS beter zou reageren op de e-mail afhandeling zou het bedrijf van mij een 10 krijgen. Maar daar moeten jullie echt nog wat aan doen. Het probleem is prima opgelost meer dan voldoende, maar het niet reageren op e-mails zorgde voor een heel onzeker gevoel betreffende de afhandeling en dat is jammer.



De oplossing

Even een mail terug met de opmerking ivm drukte en/of vakantie duurt het allemaal wat langer.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Asus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Asus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen