Klacht Asus: Klacht Asus: Cashback van ASUS promotie niet ontvangen

Klachtnummer
# 342826
Gebruiker
Renzov
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In Augustus/September 2018 heb ik deelgenomen aan de ASUS WLAN AiMesh Promotion. Bij aankoop van drie ASUS AiMesh routers bij een van de deelnemende verkopers kreeg je 25% terug op het aankoopbedrag. Op 29 Augustus heb ik toen drie ASUS AiMesh routers gekocht bij Coolblue, een van de deelnemende verkopers.

Op 10 september 2018 heb ik mijn deelnameformulier voor de promotion ingevuld, en de factuur ingediend. Ik kreeg direct een bevestigingsmail van deelname.

Helaas bleef de goedkeurings mail uit.
Maar nadat ik Asus gemailt had kreeg ik alsnog de bevestiging van ASUS Promotion dat mijn claim al eerder was goedgekeurd, en dat ik binnen uiterlijk 90 dagen de cashback kon verwachten.

Toen ik na ruim 90 dagen de cashback nog niet ontvangen had heb ik op 24 december 2018, 3 Januari en nog eens mail naar een ander Asus team op 7 January een herinneringsmail naar ASUS Promotion gestuurd met het verzoek om mij te laten weten wanneer ik de cashback kan ontvangen. Op al deze mails is geen reactie gekomen.

Ik ben nu nog steeds in afwachting van reactie op deze herinneringen.

De oplossing

ASUS Promotion heeft bevestigd mijn aanvraag correct ontvangen te hebben, en heeft toen ook laten weten dat deze goedgekeurd is. Ik wens daarom de 25% cashback op het aankoopbedrag terug te ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Asus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Asus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen