Klacht Asus: Laptop werkt niet

Klachtnummer
# 636251
Gebruiker
Bijou11
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op woensdag 9 november om 12:46 uur contact opgenomen met de klantenservice van ASUS vanwege een foutmelding die de ASUS vivobook aangeeft als je bestanden van een telefoon wil exporten naar de vivobook, ook gaat de laptop helemaal niet meer aan. De ASUS medewerker heeft mij zeer onbeschoft te woord gestaan en mij vragen niet willen beantwoorden. De bejegening was uitermate vervelend en onbeschoft. Het gesprek heeft 8 minuten geduurd, waarin de medewerker niet luisterde naar mijn vragen en mij continu onderbrak. Vervolgens heeft de medewerker in mijn oor opgehangen omdat hij vindt dat hij mij geen ondersteuning hoeft te bieden, ondanks dat het om technische mankementen gaat en ik de vivobook net aangeschaft heb. Dit moest ik maar zelf zien uit te zoeken, volgens de medewerker.
Ik vind dat hier wat aan gedaan moet worden en deze medewerker wat trainingen gaat krijgen over ‘wat houd jouw functie in?’ ‘hoe ga je met een klant om?’ ‘Hoe verleen je de juiste ondersteuning?’

Deze medewerker heeft er in ieder geval voor gezorgd dat ik 1. Niet geholpen ben en opgescheept ben met een nieuwe defecte ASUS VIVOBOOK en 2. nooit meer een klant van ASUS zal worden.

Ik wil een fatsoenlijke behandeling als mens en klant. Ik heb de ASUS Vivobook binnen het garantietermijn aangeschaft, dus ik verwacht dan ook naast een menselijke bejegening ook het nakomen van afspraken rondom de garantieregeling.




Gewenste oplossing

Ik wil dat mijn laptop vervangen of gerepareerd wordt. Daarnaast wil ik een respectvolle bejegening in het contact.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Asus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Asus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen