Klacht Asus: Meerdere reparaties, geen tegemoetkoming

Sven

Laptop 4x moeten opsturen voor reparatie. 1e keer omdat scroll functie en wifi niet werkte. Toen terug gekregen met een mousepad die 3-4 mm boven het toetsenbord uitstak.
Asus zelf de fout toegegeven en laptop weer opgestuurd. Hierbij zei asus extra zorg hieraan te besteden. Laptop terug gekregen met hetzelfde probleem. Asus zei dat dit binnen de reparatienormen viel en wilde dit niet maken, terwijl asus dit zelf veroorzaakt had.
UIteindelijk geluid van laptop defect en weer opgestuurd voor reparatie incl. mousepad.
Laptop terug gekregen en deze startte niet meer op door een windows fout. Doordat er geen install disk bij zat weer op moeten sturen.
2 maanden van de 12 dat ik de laptop heb is deze in reparatie geweest, grootste deel hiervan door fout van asus zelf. Enige tegemoetkoming is dat ik die 2 maanden extra garantie krijg.

Bij de 4e keer opsturen zou ik een nieuwe laptop krijgen of geld terug. Niet gebeurd omdat Asus zegt geen problemen te hebben gevonden

Geld terug van Asus aangezien ze een zeer slechte service bieden. 4e keer opgestuurd betekende Swap maar asus probeert hier onderuit te komen. Geen goede tegemoetkoming voor tijd dat ik de laptop niet kon gebruiken.

Wij vinden dat Asus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Asus?