Klacht Asus: Na harde reset tabblad is deze niet meer te gebruiken.

Klachtnummer
# 542160
Gebruiker
G. List
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na harde reset Zenpad 10 kan ik de tabblad niet meer operationeel maken, omdat je moet inloggen met een google account die was gekoppeld aan het apparaat. Echter inloggen bij dit google account lukt niet omdat de inloggegevens niet bekend zijn.

Gewenste oplossing

Ik wil terug naar een schone fabrieks instelling zonder het apparaat op te sturen. Kosten zijn dan €59,- en waarschijnlijk vermeerderd met verzendkosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Asus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Asus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen