Klacht Asus: Niet tevreden over reparatie

Klachtnummer
# 194045
Gebruiker
Jacob
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na een jaar begaf het scherm het, eerst begonnen er groene lijnen in beeld te komen en vervolgens werden hele delen groen. Via RMA de laptop laten repareren, resultaat was vervangend scherm met opnieuw een bright pixel en de bezel onderaan sloot niet meer aan op het scherm. Opnieuw een RMA en opnieuw werd het scherm vervangen. 3 weken later kreeg ik hem terug, dit keer een dode pixel midden in het beeld. Bovendien zat de bezel nu nog verder los van het scherm. Dus nog maar een keer een RMA...

Scherm werd opnieuw vervangen, alleen de bezel onderin zat nog steeds los (nu zelfs nog losser dan voorheen). Via e-mail contact gezocht over bezel en meneer geeft aan dat dit zo hoort om geen druk op het scherm te laten uitoefenen. Nogal vreemd, naar mijn mening hoort de bezel gewoon aan te sluiten (wat ook het geval was toen ik hem kocht

Uiteindelijk toch weer een RMA, bezel is toen opnieuw vastgezet met plakstrips. Nu 3 maanden later begint de bezel onderaan al weer los te komen...

De oplossing

Ik wil dat de behuizing fatsoenlijk wordt gerepareerd en niet dat deze na enkele maanden weer loslaat. Ik heb het gevoel niet serieus te worden genomen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Asus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Asus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen