Wij vinden dat Asus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Asus: Niet tevreden over reparatie
Details
De klacht
Na een jaar begaf het scherm het, eerst begonnen er groene lijnen in beeld te komen en vervolgens werden hele delen groen. Via RMA de laptop laten repareren, resultaat was vervangend scherm met opnieuw een bright pixel en de bezel onderaan sloot niet meer aan op het scherm. Opnieuw een RMA en opnieuw werd het scherm vervangen. 3 weken later kreeg ik hem terug, dit keer een dode pixel midden in het beeld. Bovendien zat de bezel nu nog verder los van het scherm. Dus nog maar een keer een RMA...Scherm werd opnieuw vervangen, alleen de bezel onderin zat nog steeds los (nu zelfs nog losser dan voorheen). Via e-mail contact gezocht over bezel en meneer geeft aan dat dit zo hoort om geen druk op het scherm te laten uitoefenen. Nogal vreemd, naar mijn mening hoort de bezel gewoon aan te sluiten (wat ook het geval was toen ik hem kocht
Uiteindelijk toch weer een RMA, bezel is toen opnieuw vastgezet met plakstrips. Nu 3 maanden later begint de bezel onderaan al weer los te komen...
De oplossing
Ik wil dat de behuizing fatsoenlijk wordt gerepareerd en niet dat deze na enkele maanden weer loslaat. Ik heb het gevoel niet serieus te worden genomen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.