Opgelost door Asus: Nieuwe notebook G75VX 3x ter reparatie 1 x omgeruild, nu met nog meer problemen.

Mr. EB

Vorig jaar een nieuw notebook gekocht Asus G75VX na een maand liep deze in z’n geheel vast bij het kijken van film/video zowel online of direct van de HD. Kon hem alleen nog resetten via hardreset. Tevens een netwerk probleem waarbij deze de verbinding constant verliest of op beperkt zet (terwijl andere apparaten hier geen probleem mee hebben op het zelfde netwerk) Verder nog een paar kleine problemen met de toetsen.
3 x opgestuurd ter reparatie, diverse onderdelen vervangen maar het probleem was er na een paar weken weer. (tevens kwam de notebook telkens niet goed verpakt terug) Toetsen waren wel weer goed.
Nu mocht ik of geld terug of een vervangende notebook met een lichte upgrade. Goede service dacht ik. Echter vervangende notebook had dezelfde en nog meer problemen, speaker/subwoofer ging bij lage frequentie geluiden storend klikken alsof deze zich steeds reset. Weer terug gestuurd.
Nu opties: 80% geld terug of weer een vervangend notebook.

Aangezien dit probleem nu structureel is en er geen oplossing voor gevonden is, denk ik dat een vervangend notebook dit niet gaat oplossen. Ik heb er helaas geen vertrouwen meer in.
Dan blijft of de optie ander type / serie notebook of 100% geld terug over.
Met 80% kan ik absoluut niet akkoord gaan.

Wij vinden dat Asus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Mr. EB
    Uiteindelijk een geupgrade machine ontvangen, die wel goed functioneerd

Ook een klacht indienen over Asus?