Klacht Asus: Onprof klantenservice

Klachtnummer
# 567151
Gebruiker
K.
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een laptop gekocht waar spontaan een onderdeel van uitgevallen is. Ik heb met klantenservice gebeld. De medewerker reactie is alof ik met iemand die op de markt sta te praten onbeschoft en niet netjes en iemand die helemaa geen verstand heeft van laptop. Kwaliteit is echt ver te zoeken.

Gewenste oplossing

Iemand die verstand van heeft van wat er van word verkocht en niet onbeschoft zijn en ook niet brutaal

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Asus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Asus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen