Klacht Asus: Onze notebook hebben we nieuw aangeschaft maar is defect, daardoor nooit kunnen gebruiken.

Klachtnummer
# 621717
Gebruiker
RKnops
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Nieuwe Asus notebook gekocht van 1100 euro, apparaat vanaf dag 1 kapot, hulp gevraagd maar door Asus support (Emmen) medewerker meerdere malen geweigerd.

Gewenste oplossing

We hebben recht op garantie en willen graag dat Asus het defecte product omruild voor een nieuwe 100% werkend toestel of ons aankoopbedrag terug ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Asus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Asus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen