Klacht Asus: schade aangebracht na reparatie door Asus of koerierbedrijf op laptop.

Klachtnummer
# 280178
Gebruiker
Mkunbet
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hallo,

Laptop van Asus gekocht en op later binnen de garantie termijn opgestuurd.
Nadat ik de laptop weer terug heb ontvangen zagen we krassen op de laptop en bij het toetsenbord, hierover heb ik contact opgenomen foto's opgestuurd van voor en na de reparatie, maar Asus vertelt mij dat zij niet verantwoordelijk zijn voor het vervoer van het product. Dit is wel het bedrijf waar zij mee samen werken. De laptop zat in een dikke laptoptas goed verpakt, om deze krassen te veroorzaken dient de tas en de laptop geopend te zijn. De laptop werd bij mijn buren bezorgt terwijl wij thuis zaten te wachten op de koerier, wij hebben dus ook niet getekent voor ontvangst. nu neemt niemand de verantwoordelijkheid, maar word alles geschoven op mij.

Er word geen oplossing gevonden. want ik zal het wel verkeerd hebben ingepakt. Dus de laptop is vanzelf geopend en heef zichzelf zitten krassen ! heel logisch. Wist niet dat mijn laptop zichzelf kon verminken.
Asus nooit meer !!!

kan maar 1 foto uploaden ! meerdere fotos meerdere krassen aanwezig !!

De oplossing

Ik wil graag mijn nieuwe laptop terug zonder krassen.
of de waarde van de laptop.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Asus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Asus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen