Klacht Asus: Service van Asus

pascal

ik heb in 2014 een laptop gekocht van asus, deze laptop is nu inmiddels al 4x gesneuveld 2x moederbord en 1x harde schijf vierde maal weet ik niet want ik zou een Swap krijgen.
ik ben hem ondertussen al meer dan 2 maanden kwijt geweest
ik kreeg te horen dat ik in aanmerking kwam voor een swap en dat deze (waar ik geen keuze in had) werdt opgestuurd
mijn nieuwe laptop zou op 17-8-15 verstuurd zijn maar is door TNT post zoek geraakt dus weer bellen met asus.. krijg ik eerst te horen dat ik geduld moet hebben, daarna maar weer eens terug gebeld met de vraag van de status van de laptop krijg ik te horen dat ze er mee bezig zijn en een claim hebben ingediend bij TNT post, maar ondertussen moet ik maar gewoon afwachten.
ik kan toch niet de dupe worden dat TNT post iets kwijtraakt en ik maar rustig af moet wachten.
lees ik van de week wel dat asus zo veel vertrouwen in hen product hebben dat ze bij een defecte laptop deze repareren en ook nog de mensen hun aankoopbedrag terug krijgen

aangezien dat ik zoveel ellende heb gehad met deze laptop en al 4x al mijn gegevens kwijt ben geraakt en dat ze nu ook nog mijn nieuwe laptop zoek hebben gemaakt eis ik een betere oplossing dan geduld hebben of:
ZSm een andere laptop
of het volledige aankoopbedrag terug
of mijn volledige aankoopbedrag terug en niet maar 60%
of omdat ze zoveel vertrouwen in hen product hebben een nieuwe laptop + aankoopbedrag terug

Wij vinden dat Asus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Asus?