Klacht Asus: Spontane barst ASUS TABLET 303K1D022A

Boszee

KLACHT IN BEHANDELING VIA BCC: zie ook daar s.v.p.
Wij zijn echt ASUS ambassadeur met meerdere ASUS producten, echter
• De tablet is spontaan binnen de garantieperiode van de eerste 6 maanden gebarsten.
• Er is echt geen enkele calamiteit met dit tablet gebeurd.
• Het wordt zeer zorgvuldig gebruikt.
• Het is beslist geen gebruikersschade zoals BCC beweert.
BCC stelt zich tot nu toe zeer klantonvriendelijk op. Stuurt ook geen specificatie en bewijsvoering voor deze constatering en vraagt Euro 236,30 voor reparatiekosten of een hoge onderzoekkostenvergoeding.
Aangezien het hier naar het lijkt om een epidemische technische ontwikkelfout lijkt te gaan verzoek ik hierin te interveniëren het tablet kosteloos te repareren dan wel te vervangen: https://www.google.nl/search?q=spontane+barst+asus+tablet&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=HYjtVO2iOsqwPL31gcgB
Bij voorbaat dank voor de te nemen moeite.

Het tablet kosteloos te repareren dan wel te vervangen: het is nog steeds in de garantie en de claim is binnen 6 maanden na aankoop ingediend bij BCC. BCC HEEFT NOG NIET GEREAGEERD.
OOK BIJ ASUS IS DEZE CASUS GEMELD op 25 02 2015

Wij vinden dat Asus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Boszee
    ASUS/BCC hebben klant/merkambassadeur hierin slecht behandeld. Bovendien bleek uiteindelijke gedwongen reparatie ongeveer Euro 80,- goedkoper dan ASUS offerte bij een grote niet BCC Nederlandse vakhandelsketen met grote EXPERTise. Het blijft spontane barst. Gelukkig sprong MASTERCARD verzekering heel goed bij. Als productontwerp blijft het een slecht te kwetsbaar product. Er zit ontwerpfout in: speaker in uitsparing glas is zeer spontane barst gevoelig. BCC/ASUS: klant met groot netwerk kwijt

Boszee

Ook een klacht indienen over Asus?