Klacht Asus: Spontane barst ASUS TABLET 303K1D022A

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 99236
Gebruiker
Boszee
Datum
1 reactie

Details

De klacht

KLACHT IN BEHANDELING VIA BCC: zie ook daar s.v.p.
Wij zijn echt ASUS ambassadeur met meerdere ASUS producten, echter
• De tablet is spontaan binnen de garantieperiode van de eerste 6 maanden gebarsten.
• Er is echt geen enkele calamiteit met dit tablet gebeurd.
• Het wordt zeer zorgvuldig gebruikt.
• Het is beslist geen gebruikersschade zoals BCC beweert.
BCC stelt zich tot nu toe zeer klantonvriendelijk op. Stuurt ook geen specificatie en bewijsvoering voor deze constatering en vraagt Euro 236,30 voor reparatiekosten of een hoge onderzoekkostenvergoeding.
Aangezien het hier naar het lijkt om een epidemische technische ontwikkelfout lijkt te gaan verzoek ik hierin te interveniëren het tablet kosteloos te repareren dan wel te vervangen: https://www.google.nl/search?q=spontane+barst+asus+tablet&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=HYjtVO2iOsqwPL31gcgB
Bij voorbaat dank voor de te nemen moeite.

De oplossing

Het tablet kosteloos te repareren dan wel te vervangen: het is nog steeds in de garantie en de claim is binnen 6 maanden na aankoop ingediend bij BCC. BCC HEEFT NOG NIET GEREAGEERD.
OOK BIJ ASUS IS DEZE CASUS GEMELD op 25 02 2015

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Asus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Boszee
    Datum
    ASUS/BCC hebben klant/merkambassadeur hierin slecht behandeld. Bovendien bleek uiteindelijke gedwongen reparatie ongeveer Euro 80,- goedkoper dan ASUS offerte bij een grote niet BCC Nederlandse vakhandelsketen met grote EXPERTise. Het blijft spontane barst. Gelukkig sprong MASTERCARD verzekering heel goed bij. Als productontwerp blijft het een slecht te kwetsbaar product. Er zit ontwerpfout in: speaker in uitsparing glas is zeer spontane barst gevoelig. BCC/ASUS: klant met groot netwerk kwijt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Boszee
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Asus?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen