Opgelost door Asus: Touchscreen en muis Zenbook werken keer op keer niet

A. Vriends

13-9-2016 ASUS Zenbook Flip UX gekocht en aangemeld voor ASUS reliability 100% garantie. Binnen een jaar problemen dan ontvang je 100% van het geld retour.
18-10-2016 Apparaat retour ivm niet werkend touchscreen & muis. reparatie losse kabels aangesloten? en herconfiguratie systeem (servicenummer 20916A126001.
18-09-2017 Apparaat retour ontvangen ivm niet werkend touchscreen & muis. Herconfiguratie software en vervanging beeldscherm/lcdscherm. Ook telefonisch gemeld bij Reliability program & bij Campusshop gemeld dat wij nu toch wel verwachten geld terug te krijgen i.v.m. weer hetzelfde probleem.
Reactie had moeten zijn. Vul het formulier in om in aanmerking te komen voor de actie, maar helaas door dit telefoontje is de verwachting ontstaan dat het wel geregeld zou worden. Helaas. geen reactie.
6-2-2017 Apparaat retour i.v.m. dan wel/niet werkend touchscreen & audio werkt niet. Dit gemeld zowel bij ASUS als reliability program als bij campusshop, ieder wijst na elkaar en dat het voor ons toch wel heel vervelend is, maar hij wordt weer alleen gerepareerd en daar blijft het bij. Campusshop wil nog wel een ticket afgegeven dat als het apparaat voor 13-9-2017 weer hetzelfde probleem geeft zij het willen omruilen.

Maar wij zijn inmiddels het vertrouwen kwijt.
Een Zenbook van € 749,00 is in 16 maanden al twee maanden voor reparatie uit de roulatie geweest.

Dit moet echt anders.

Wij willen dat deze laptop vervangen wordt.

Wij vinden dat Asus hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

A. Vriends
ASUS heeft de laptop vervangen.

Ook een klacht indienen over Asus?