Klacht ATAG Nederland: ATAG houdt zich niet aan consumentenrecht

# 198472
Frang

Ik wacht al 3maanden op een passende oplossing!

Het is een beetje jammer dat jullie je van de domme houden als het gaat om de wettelijke verplichting rondom garantievoorwaarden en levensduur van apparaten!
Maar ik mag toch aannemen dat een professioneel bedrijf bekend is met Nederlandse wet- en regelgeving mbt consumentenrecht en levenduur van apparaten, en jullie verantwoordelijkheid als fabrikant/verkoper als apparaten niet naar behoren werken. Ter verduidelijking : https://www.kieskeurig.nl/document/A19B25827AA58DE3C12574AB00374E15

Nogmaals, verzoek ik jullie vriendelijk mijn vaatwasser te vervangen! Dit is de derde keer dat hij kapot is in 4jr tijd met dezelfde klachten.

ATAG Nederland
    Geachte mevrouw Gyasi,

Zoals al eerder aangegeven willen wij graag een monteursbezoek plannen met u, in achtneming van onze garantievoorwaarden. Zie daarvoor onze website: http://www.atagservice.nl/

Het is ter beoordeling van onze monteur om uw vaatwasser wel/niet te ruilen, dit kunnen wij op afstand helaas niet beoordelen.

In het systeem zien we dat de ATAG monteur 1x bij u geweest op genoemd adres. Namelijk op: 12-5-2014.

Groet Heidi van ATAG Nederland
    Frang
    Dat is niet correct! Er is vaker een monteur geweest. Ik ga niet weer vorrijkosten betalen. Ik blijf niet aan de gang. Stuur maar kosteloos een monteur langs
    ATAG Nederland
    Geachte mevrouw Gyasi,

Wellicht zijn er andere monteurs bij u geweest?

Helaas zal er kostenloos geen monteur naar u toe gaan.

Bij een technisch mankement zullen alleen de voorrijkosten in rekening worden gebracht. U heeft nog garantie op het arbeidsloon en op de vervangende onderdelen.

Groet Heidi van ATAG Nederland, Pelgrim en ETNA.
    Frang
    Bij een technisch mankement zullen alleen de voorrijkosten in rekening worden gebracht. Dat is nou net het probleem! Technische makementen kunenn niet op mij worden aangerekend. En dus ook de voortvloeiende kosten voor reparatie en dus ook de voorrijkosten niet. Ik ga er dus niet mee akkoord dat ik iedere keer kosten moet maken, om een aparaat vol denk ik dan fabricage fouten te laten maken. En idd, fabrikage fouten omdat dit apparaat de verwachtig die een consument mag hebben niet waarmaakt
    Frang
    Er is vaker een monteur geweest dit kost mij iedere keer 60-70 euro aan ''voorrijkosten''! daarom ga ik niet meer akkoord met voorrijkosten die voortvloeien uit een apparaat wat niet naar behoren werkt. en waarvoor de fabrikant jullie dus, veranwtoordelijk zijn
    Frang
    Ik ga akkoord met een nieuwe vaatwasser! en daarvoor wil ik voorrijkosten betalen

Frang
NOG ALTIJD GEEN PASSENDE OPLOSSING....

Ook een klacht indienen over ATAG Nederland?