Klacht ATAG Nederland: Atag via telefoon en website niet te bereiken

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 123641
Gebruiker
Willem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Van onze 3 jaar oude Atag inbouw koel-vries-combinatie (KD60178BT) heeft een scharnier het begeven, waardoor de deur niet meer dicht getrokken wordt. Ook een 2e scharnier kraakt al net zo hard als de kapotte scharnier deed, voordat hij het begaf. Het is daarom volgens mij geen incidenteel defect maar een structureel en wil daarom Atag aanspreken op hun productaansprakelijkheid. Ik mag immers verwachten dat de scharnieren langer dan 3 jaar meegaan. Ook lees is op diverse sites problemen met scharnieren van Atag koelkasten. Atag is echter per telefoon onbereikbaar en reageren niet op mijn email. Op hun website hebben ze een verontschuldiging geplaatst, dat men slecht bereikbaar is, maar wat heb ik daaraan!!!

De oplossing

Dat Atag mij minstens 1 set scharnieren laat toekomen

1 reactie

  1. Auteur
    Willem
    Datum
    Waarom laat klachtenkompas je een hele klacht schrijven om vervolgens na invullen daarvan te melden dat het betrokken bedrijf niet aangesloten is? Laat dat in godsnaam meteen weten!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Willem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ATAG Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen