Klacht ATAG Nederland: Atag via telefoon en website niet te bereiken

Willem

Van onze 3 jaar oude Atag inbouw koel-vries-combinatie (KD60178BT) heeft een scharnier het begeven, waardoor de deur niet meer dicht getrokken wordt. Ook een 2e scharnier kraakt al net zo hard als de kapotte scharnier deed, voordat hij het begaf. Het is daarom volgens mij geen incidenteel defect maar een structureel en wil daarom Atag aanspreken op hun productaansprakelijkheid. Ik mag immers verwachten dat de scharnieren langer dan 3 jaar meegaan. Ook lees is op diverse sites problemen met scharnieren van Atag koelkasten. Atag is echter per telefoon onbereikbaar en reageren niet op mijn email. Op hun website hebben ze een verontschuldiging geplaatst, dat men slecht bereikbaar is, maar wat heb ik daaraan!!!

Dat Atag mij minstens 1 set scharnieren laat toekomen

Willem
    Waarom laat klachtenkompas je een hele klacht schrijven om vervolgens na invullen daarvan te melden dat het betrokken bedrijf niet aangesloten is? Laat dat in godsnaam meteen weten!!

Willem

Ook een klacht indienen over ATAG Nederland?