Opgelost door ATAG Nederland: Betaling voor een klikje dat ook telefonisch medegedeeld had kunnen worden

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 652956
Gebruiker
Gebruiker1667586101
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn combi oven sprong spontaan op demo .
Na de site van Atag bekeken te hebben , en alle handelingen gedaan te hebben
die zij aangaven , gebeurde er niets . Monteur ingepland die deed dezelfde handelingen en gebeurde ook niets . Toen probeerde hij fabrieksinstellingen aan te toetsen , en het was oké . Dat hadden ze mij ook door de telefoon kunnen vertellen . Mijn keuken met apparatuur van atag is nog geen 2 en half jaar oud . Moest inplaats van 150. Euro nog 99 euro betalen voor even een
toets aan te klikken . Vind dit niet terecht .

Gewenste oplossing

Vind het niet correct van zo,n groot bedrijf als atag
Geboden oplossing
Het valt nu schijnbaar wel onder garantie , Vind de afhandeling netjes van kant Atag
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    ATAG Nederland
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Hubers,

    Inmiddels hebben wij telefonisch contact gehad en zijn we samen tot een oplossing gekomen.

    Dat de DEMO stand er mogelijk afgehaald kan worden door de fabrieksinstellingen terug te zetten is bij ons geen bekende oplossing en dit ontbreekt daarom in onze documentatie. Uiteraard nemen wij dit serieus en zullen wij hier verder onderzoek naar doen.

    We willen u bedanken voor uw tijd.

    Met vriendelijke groet,
    Suzan
    Webcare ATAG

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over ATAG Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen