Opgelost door ATAG Nederland: Betaling voor een klikje dat ook telefonisch medegedeeld had kunnen worden
Details
Klacht
Mijn combi oven sprong spontaan op demo .Na de site van Atag bekeken te hebben , en alle handelingen gedaan te hebben
die zij aangaven , gebeurde er niets . Monteur ingepland die deed dezelfde handelingen en gebeurde ook niets . Toen probeerde hij fabrieksinstellingen aan te toetsen , en het was oké . Dat hadden ze mij ook door de telefoon kunnen vertellen . Mijn keuken met apparatuur van atag is nog geen 2 en half jaar oud . Moest inplaats van 150. Euro nog 99 euro betalen voor even een
toets aan te klikken . Vind dit niet terecht .
Gewenste oplossing
Vind het niet correct van zo,n groot bedrijf als atag- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.